וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנות מאסר לנאשם בתקיפת איטה פוגל

קובי מנדל

15.9.2008 / 11:37

לירן הוברט מחיפה הורשע במסגרת עסקת טיעון בשוד, חבלה חמורה ושימוש בסמים. סעיפי האלימות נגד הקשישה הושמטו

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) עשר שנות מאסר בפועל ושנתיים תנאי, על לירן הוברט, בן 26 מחיפה, במסגרת הרשעתו בהסדר טיעון בתקיפת הקשישה איטה פוגל בינואר. הוברט הורשע בשוד, חבלה חמורה ושימוש בסמים. במסגרת עסקת הטיעון הושמטו עבירות האלימות שיוחסו לו בתחילה. כמו כן, השופט אילן שיף הורה לנאשם לפצות את פוגל בסכום של 17 אלף שקל.

עורך דינו של הוברט, רונן בנדל, אמר לוואלה! חדשות, כי "ככל שהדברים נוגעים לעניין האלימות כלפי מרשי - הוא לא מעורב באלימות. הוא הודה שהיה במקום, וברור שהוא מתנצל ומרגיש שלא בנוח עם האנשים שהסתובב איתם".

אריק שכטר, שהורשע ראשון בפרשה, נדון בבית המשפט המחוזי בחיפה ל-11 שנות מאסר, אך בית המשפט העליון החמיר בעונשו במסגרת ערעור שהוגש, וקבע שהוא ירצה 13 שנות מאסר. משפטו של נאשם שלישי - בוריס ביצ'ו טרם הסתיים.

התוקפים מואשמים כי לפני כשנה וחצי הגיעו לביתה של פוגל, לאחר שחשבו כי בביתה נמצא סכום גדול של כסף. הם הורידו את מפסק החשמל ועם יציאתה לחדר המדרגות התנפלו עליה ודחפו אותה לתוך הדירה. עוד עולה כי אחד מהם חסם את פיה בסרט דביק, הכה אותה ושפך עליה אקונומיקה לאחר שלא נמצא בביתה כסף. בהמשך הרטיבו אותה במים והצמידו לגופה שוקר חשמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully