וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב ירד לבריטניה? מועצת הכבלים שינתה את רישיון ערוץ 9

אופיר בר-זהר

15.9.2008 / 10:26

לבייב יוכל להמשיך להחזיק בערוץ הרוסי על אף שחוקי הרישיון קובעים כי בעל הערוץ צריך להתגורר בארץ

לב לבייב יורשה להמשיך ולהיות בעליו של ערוץ 9 - כך החליטה מועצת הכבלים והלוויין. זאת למרות שלבייב העתיק את מגוריו לבריטניה, ולפי נוסח רישיון הערוץ, 51% ממניותיו צריכים להיות מוחזקים על ידי אזרח ישראל שהוא גם תושב בה.

כעת הוחלט במועצת הכבלים והלוויין לשנות את התקנה, זאת לאחר שהוחלט כי היא מחמירה לעומת רישיונות של ערוצים אחרים. בעקבות זאת החליטה מועצת הכבלים והלוויין להקל ולקבוע כי במקרה שלבעל המניות יש זיקה משמעותית וממשית לישראל, רק אחד מהכללים צריך להישמר, כלומר המחזיק ב-51% מהערוץ צריך להיות או אזרח ישראלי או להתגורר בישראל, ולבייב הוא כידוע אזרח ישראלי.

יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, ניצן חן, אמר כי: "הדרישה ברישיון ערוץ 9, לאזרחות ותושבות של המחזיק ב-51% ומעלה מהערוץ, היתה מחמירה בהשוואה לרישיונות ולהוראות חוק ותקנות אחרות. התיקון שערכה המועצה כעת משווה את הוראות הרישיון להוראות הקיימות האחרות". ממועצת הכבלים והלוויין נמסר עוד כי היא השתכנעה כי ללבייב יש זיקה משמעותית וממשית לישראל, בין השאר בשל "ישראליותה" של חברת אפריקה ישראל, אשר חלק ניכר מאחזקותיו של לבייב בערוץ 9 מבוצעות באמצעותה.

מערוץ 9 טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully