וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בסיטי טאואר: הדירות קטנות מדי

גיא ליברמן

15.9.2008 / 8:04

בעלות דירות בפרויקט היוקרתי של יצחק תשובה והאחים עופר הגישו תביעה, בטענה שהדירות שמכרו להן קטנות מכפי שהובטח בחוזה

דיירות בבניין הסיטי טאואר שבמתחם הבורסה ברמת גן טוענות כי הדירות שנמכרו להן בפרויקט קטנות מהמוצהר.

ביום חמישי האחרון הגישו אם ובתה תביעה לבית משפט השלום בתל אביב נגד יזמי הפרויקט - חברות הבנייה תשלוז פולג, אחים עופר נכסים וא.דורי שבבעלות יצחק תשובה, האחים עופר ואורי דורי. השתיים טוענות כי בעוד שהובטחו להן דירות שני חדרים בגודל של 70 מ"ר, בדיקה שביצעו העלתה כי כל דירה קטנה בפועל ב-22.3 מ"ר, ועל כן הן מבקשות פיצוי של 674 אלף שקל.

עו"ד אסא זוהר, המייצג את השתיים, מציין בכתב התביעה כי שתי הדירות נרכשו ביוני 2004 בכ-787 אלף שקל (175 אלף דולר) כל אחת. במפרטים הטכניים שצורפו לחוזה נרשם כי שטח הדירות ברוטו הוא 70 מ"ר. "התובעות חשו כי אין מדובר בדירות ששטחן 70 מ"ר. לפני כמה חודשים ביקשו לבחון את תחושותיהן והזמינו מהנדס שימדוד את הדירות. לפי ממצאי המהנדס, ד"ר אברהם בן עזרא, עולה כי שטח הדירות ברוטו קטן מהמוסכם ב-22.3 מ"ר, המהווה הפחתה של כ-32% לעומת המוסכם", נכתב בכתב התביעה.

לטענת זוהר, לשתיים מגיע פיצוי מכיוון שהן שילמו בעד הדירות סכום שלדעתן היה שווה ערך לגודל הדירות המוצהר, ואילו הן היו יודעות כי מדובר בדירות קטנות יותר הן היו שוקלות את כדאיות העסקה. טרם הוגש כתב הגנה מטעם חברות הבנייה הנתבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully