וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטת רוני רון החליטה שלא לייצגו

נתיב נחמני

14.9.2008 / 21:33

על אף שלדבריה אין ניגוד אינטרסים, תפסיק עו"ד סוויד, המייצגת את פיזאם, לייצג את החשוד ברצח. "מארי הביעה תחושות לא קלות כלפיו"

"נוכח התפתחויות בחקירה ועל אף שאין ניגוד אינטרסים אני מודיעה על הפסקת ייצוגו של רוני רון". הודיעה הערב (ראשון)עורכת הדין רויטל סוויד. לדבריה, מעתה תתמקד רק בייצוגה של אמה של רוז, מארי פיזאם. סוויד אמרה לוואלה! חדשות כי "לאחר מציאת גופתה של רוז מצאתי לנכון שלא להמשיך בייצוג המשותף, על אף שאין ניגוד אינטרסים בין רוני למארי ולמרות שהאחד לא מפליל את השני ואפילו לא קושר אחד את השני".

לדברי סוויד, מאז שנודע לפיזאם על מציאת הגופה היא הביעה "תחושות לא קלות" לגבי רוני. "לכן אני חושבת שבשלב כזה לא יהיה נכון שעו"ד אחד ייצג את שניהם". כשנשאלה איך רוני רון הגיב ענתה: "הוא לא קיבל את הדבר באופן קל אך הוא הבין את ההחלטה לייצג רק את בת זוגו".

מוקדם יותר היום הודיעה המשטרה כי הושגה הסכמה לגבי מקום קבורתה של רוז. לאחר שאמה, מארי, קיבלה את בקשת אבי הילדה בנג'מין ואמו לקבור את רוז בצרפת. גורמים במשטרה הודיעו כי התיאומים בנושא יסתיימו בימים הקרובים.

בשבת נודעו תוצאות בדיקות הדנ"א שנערכו בגופתה, שנמצאה שלשום בירקון, קובעות כי אכן מדובר בגופת הילדה רוז פיזאם. במכון לרפואה משפטית באבו כביר הסתיימה ביום שישי אחר הצהריים נתיחת הגופה. פתולוג מטעם המשפחה נכח בנתיחה. תוצאות הנתיחה יפורסמו ככל הנראה בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully