וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהיה ראש ממשלה כי זה מה שנכון לישראל"

נעמה טלמור

14.9.2008 / 20:31

שרת החוץ הציגה את חזונה בכנס בחירות בת"א "רק מי שרואה קודם מדינה, אחר כך מפלגה ואחר כך כל אחד יכול להיות שותף במה שישראל זקוקה לו". היא פנתה לתומכיה: "אל תתבשמו מסקרים"

מערכת וואלה!

(צילום: אלכס זגוניקוב. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"ישראל לא תהיה מדינה שבה כל איש הישר בעיניו יעשה", אמרה הערב (ראשון) שרת החוץ ציפי לבני, המתמודדת על ראשות מפלגת קדימה. בכנס תמיכה שנערך בגני התערוכה בתל אביב, הציגה לבני בקצרה את החזון שלה: "רק מי שרואה קודם מדינה, אחר כך מפלגה ואחר כך כל אחד יכול להיות שותף במה שמדינת ישראל זקוקה לו". לבני הודתה לתומכיה על שלא "איבדו את התקווה. אני יודעת שיש כאלה שאומרים שכולם מושחתים ושצריך לעזוב את הפוליטיקה ואני אומרת היום לאזרחי ישראל ולחברי קדימה - אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להרים ידים מהפוליטיקה במדינה".

"ישראל נלחמת על קיומה. היא חזקה מספיק להתמודד עם איומים מבחוץ. יש קיצוניות בחוץ וזה לא משנה אם זה אירן, חמאס או חיזבאללה, מול איומים כאלה כל ראש ממשלה צריך להתמודד ובכוח". לדבריה, אזרחי ישראל מתפללים שקדימה תעשה את המעשה הנכון לטובת מדינת ישראל. "צריך להחזיר את קדימה למה שהיתה אמורה להיות". לבני אמרה שהיא דוגלת בהקמת מדינה פלסטינית אך מתנגדת להכנסת פליטים למדינת ישראל. "אנחנו מוכנים לפשרות אבל לא נתפשר על ביטחון ישראל", הדגישה לבני.

לקראת הפריימריז שיתקיימו ביום רביעי, היו ללבני מספר עצות לתומכיה ופעילי המטה שלה: "אל תתבשמו מסקרים. אל תשמעו לקולות ברחוב. תהיו ממוקדים במשימה". לבני ביקשה מהם חשוב תחשבו שעל כתפיהם "מונחת אחריות גדולה לקבוע מי יהיה ראש הממשלה הבא. ביום רביעי, עם הישמע התוצאות, הייתי רוצה שהאחריות תרד מכתפיכם, תצעקו משמחה ותהיו מאושרים כי ניצחנו. באותו רגע אקח את האחריות הכבדה הזו של להיות ראש ממשלת ישראל. זה יקרה כי זה מה שנכון לארץ", סיכמה לבני.

מחוץ לכנס הפגינו נציגי הסטודנטים במחאה על העלאת שכר הלימוד בכאלף שקלים. הם לא הורשו להיכנס ולטענתם, נאמר להם שזהו אירוע פרטי. הסטודנטים קראו קריאות כגון "לסטודנטים נמאס, שמים עלינו פס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully