וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש החליט: עסקי אבוטבול ייפתחו

נתיב נחמני

14.9.2008 / 21:30

שופטת בית משפט השלום הוציאה צו מניעה זמני לצו המנהלי של המשטרה, במסגרתו נסגרו 5 מעסקיו של בן משפחת הפשע בנתניה

שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, ניצה מימון שעשוע, החליטה הערב (ראשון) להוציא צו מניעה זמני להחלטת המשטרה לסגור חמישה מעסקיו של פרנסואה אבוטבול, אחיינו של צ'רלי אבוטבול, בנתניה. צו המניעה נכנס לתוקפו באופן מיידי, והעסקים חזרו לפעול כסדרם. עורך דינו של אבוטבול, ג'קי סגרון, אמר לוואלה! חדשות כי "אנו שמחים שבית המשפט שם קץ למחול השדים הזה". לדבריו, בכוונתם לפעול באופן משפטי על מנת לקבל פיצוי מהמשטרה על הנזק הכספי שנגרם לעסקיהם.

במקביל להוצאת הצו המנהלי לסגירת העסקים, עוכב פרנסואה אבוטבול לחקירה, ושוחרר בתום כמה שעות. במשטרה העדיפו לא למסור פרטים על סיבת החקירה. "אנחנו עובדים על פי תכנית עבודה ברורה ומסודרת ובכל יום נמשיך בתכנית", אמר סנ"צ רון גרטנר לוואלה! חדשות. "כבר ארבע שנים שיש ירידה בפשיעה בנתניה, אבל לאחרונה מישהו החליט להפר את השקט ואנחנו לא ניתן לזה להמשיך לקרות – המסר ברור מאוד".

ביום שישי כינס מפקד מרחב השרון תנ"צ קובי כהן, את אנשיו והכריז על מלחמה כוללת בפשיעה בעיר. כל כוחות התגבור במרחב השרון פעלו בנתניה בלבד ותוגברו בעשרות שוטרים נוספים מיחידות ארציות. "הגענו למסקנה שיש אנשים שלא מבינים שהם עברו את הקו", אמר לוואלה! חדשות תנ"צ כהן. "אנחנו הפסקנו עם האזהרות, אנחנו מפשילים את השרוולים - החל מעכשיו ולתקופה בלתי מוגבלת". כהן הוסיף, כי "המטרה היא להחזיר את הביטחון האישי לציבור כשהמשמעות היא טיפול נקודתי בכל מה שקשור בפשיעה בעיר".

הכינוס במרחב השרון נערך בעקבות שרשרת של אירועים פליליים, שהרקע להם הוא ככל הנראה, סכסוך בין עבריינים. ביום שישי בבוקר, נורה יותם כהן, תושב העיר בן 28, בעל עבר פלילי וחבר בארגונו של העבריין ריקו שירזי, ונפצע באורח קל. בנו התינוק נפגע אף הוא באורח קל. בלילה שלפניו, נפצעו שני צעירים נוספים המוכרים למשטרה, בני 24 ו-25, מירי.

ביום שני שעבר אירע ניסיון ההתנקשות בעבריין צ'רלי אבוטבול, סמוך למסעדה ברחוב פנקס באזור התעשייה הישן בנתניה. אבוטבול נפצע קשה, ועוד שלושה בני אדם נפצעו, בהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. לדברי המשטרה, שני המתנקשים הגיעו למקום כשהם רכובים על גבי קטנוע, פתחו באש ונמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully