וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר למבצע עבירות מין בילדים

קובי מנדל

14.9.2008 / 16:20

ולדימיר גרצקי בן 55 מהקריות הורשע בביצוע עבירות מין בשני אחים בני 10 ו- 8. "עם סיום מעשיו, נתן הנאשם למתלונן 100שקלים"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר אחר הצהרים (ראשון) 12 שנות מאסר בפועל על ולדימיר גרצקי בן 55 מהקריות, שהורשע בביצוע עבירות מין בשני אחים בני 10 ו- 8. בנוסף, גזר בית המשפט על גרצקי 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ותשלום פיצויים בסך של 15,000 לאחד האחים.

השופט יוסף אלרון ציין בגזר הדין כי " הנאשם שבפנינו פעל בתחכום. ביודעו כי בבית משפחת המתלוננים, משפחה מרובת ילדים וקשת יום, אין מצויים טלוויזיה ומחשב, הציע למתלונן בן ה-10 להתלוות אליו לביתו ולשחק במחשב, אך לא הייתה זו אלא "מלכודת דבש". עת נעתר הילד בשמחה להזמנתו, נכנס לחדרו של הנאשם ושיחק במחשב, העמידו הנאשם על רגליו, הפשיטו ממכנסיו, וניסה לבצע בו מעשה סדום. עם סיום מעשיו, נתן הנאשם למתלונן סכום של 100 שקלים סכום נכבד ביותר עבור ילד בן 10, תוך שהוא מתרה בו לבל יספר לאיש על שהתרחש.משצלחה מזימתו בפעם האחת, לא היסס לבצעה בשנית ובשלישית".

אלרון הוסיף ואמר כי "נדמה כי בתי המשפט נלאו מלהוקיע את שפלות המעשים של פגיעה מינית בקטינים ובחסרי ישע, ועם כל זה, עדיין נתקלים אנו בנאשמים שברשעות ובנבזות הופכים ילדים תמימים ורכים בשנים לכלי לסיפוק צרכיהם המיניים המעוותים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully