וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולומו לנתניה? אולי בינואר

דור בלך

14.9.2008 / 14:46

בפריסטייט סטארס, קבוצתו של הניגרי הנבחן בנתניה, מבהירים שהשחקן תחת חוזה. גם השבדי טוביאס רגהאן, הנמצא במצב דומה, מועמד

בעוד במכבי נתניה בוחנים את הקשר ההתקפי הניגרי, פרינס אולומו ושוקלים האם להחתימו כזר החמישי במועדון, בקבוצתו הדרום אפריקאית של השחקן, פריסטייט סטארס, מבהירים כי הוא תחת חוזה. על אף שבקבוצה ישמחו למכור אותו לנתניה, עפ"י חוקי פיפ"א חלון ההעברות נסגר וייפתח שוב רק בינואר. כעת ניתן להחתים רק שחקנים ללא חוזה.

מעבר לכך, השחקן, שהחמיץ אתמול (שבת) את המחזור הראשון בליגה הדרום אפריקאית, הבטיח לקבוצתו כי עד למחזור השני, שיערך ביום רביעי הבא, הוא יחזור למדינה. בפריסטייט סטארס, סגנית אלופת דרום אפריקה, יודעים גם לספר כי הקשר ימריא חזרה לדרום אפריקה בסוף השבוע. "אנחנו בטוחים שפרינס יחזור בזמן וישחק במחזור הבא, הוא אחד משחקני המפתח שלנו והוא אדם מאוד אמין", סיפר מנכ"ל המועדון, רנטסי מוקואנה.

כזכור, אולומו בן ה-21, נחת בישראל בשבוע שעבר, כשל בבדיקה הרפואית הראשונה שערך, ורק ביום חמישי קיבל את האישור להתאמן עם נתניה. אולומו גדל בקבוצת אנימבה הניגרית, ובעונה הראשונה בדרום אפריקה אשתקד, כבש ארבעה שערים ב-30 משחקים. אולומו הגיע לנתניה כאחד המועמדים להחליף את ברוך דגו, ששוחרר למ.ס אשדוד.

כששמעו שאלומו לא יגיע לפני ינואר, בנתניה פנו לאופציה של טוביאס גרהאן השבדי, אלא שגם הוא במצב דומה לזה של אלומו. השחקן מחזיק בחוזה בחימנסטיק דטראגונה מהליגה השנייה בספרד, אשר מעוניינת להיפטר מהשחקן. חלון ההעברות האירופאי נסגר, ורק שחקן חופשי יכול לעבור עד לסוף החודש. גם השחקן עצמו, ששמו הועלה ע"י טומי נילסן, טרם הסכים לבוא לישראל, וגם אם יגיע ידרוש סכומים גבוהים למדי.

בנתניה מבררים כעת האם יוכלו להביא את השחקנים במידה ויתירו את חוזהים בקבוצותיהם. במועדון החליטו הערב להשקיע סכומים גבוהים על מנת להביא שני זרים נוספים למועדון, לעמדת החלוץ והקשר, מה שיביא לשחרורו של אחד מארבעת הזרים בנתניה. בנתניה מתלבטים בין פרנסמן ביוואן לאוקוצ'ה המקורב ליאמר. גם טאזמטה, החביב על מתאוס, עשוי לעזוב בעקבות פציעותיו החוזרות ונשנות. כזכור נתניה כבר שחררה העונה את קיויו שהיה חתום לשנתיים נוספות, ואת אלן מסודי, פחות מחודש לאחר שהצטרף למועדון.

ועוד מנתניה. חלוץ הפועל עכו, אלכס לויט, שהחל להיבחן באימונים, לא הרשים בפרק הזמן הקצר בו התאמן תחת עיניו של לותר מתיאוס, ושוחרר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully