וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זיתי הערבים חשובים לצה"ל מדם יהודי"

יהושע בריינר

14.9.2008 / 13:20

מתנחלים תקפו את אלוף פיקוד המרכז על דבריו כי המתנחלים שהתפרעו ליד יצהר הם קומץ הזוי. "הוא שכח שתפקידו להגן על המתיישבים"

מתנחלי יהודה ושומרון יוצאים היום (ראשון) להתקפה נגד אלוף פיקוד המרכז גדי שמני, בעקבות התבטאויותיו באמצעי התקשורת. שמני הגיב להתפרעות המתנחלים אתמול ביצהר, ואמר כי "מדובר בקומץ של אנשים קיצוניים והזויים שלצערי הולך ומתרחב".

"שמני שכח כי תפקידו הוא להגן על המתיישבים, ובמקום לעשות את מלאכתו הוא מעדיף לתקוף אותם", אמר אחד מהם, "לצערנו לא ציפינו למשהו אחר ממי שהיה יד ימינו של אהוד אולמרט". כזכור, לפני תפקידו הנוכחי שימש שמני כמזכירו הצבאי של ראש הממשלה.

גם בני קצובר, ממנהיגי ציבור המתנחלים תקף את דבריו של שמני. "לצערנו אנחנו חשים שוב ושוב כי שמני נדחף על ידי מניעים פוליטיים לבצע מעשים כנגד המתיישבים", אמר קצובר לוואלה! חדשות, "החל מפשיטות על ישובים יהודיים ועד לחסימת מפגינים. לאור תפקידו בעבר אין ספק שהנשיפות מכיוון המערכת הפוליטית הן חזקות יותר".

"אני מתפלא על אלוף הפיקוד שבמקום להסביר איך הצליח מחבל לחדור ליישוב, לנסות ולרצוח שלוש משפחות, להבעיר בית שלם שבנס לא היו בו אנשים, שרק ילד בן תשע הצליח לבלום, אותו ובסוף המחבל בורח מתחת לאף של הצבא, הוא מתמקד באנשים נואשים, שמחוסר ברירה הלכו להרתיע את אנשי הכפר השכן", הוסיף קצובר.

הזעם כלפי שמני גבר בתקופה האחרונה בקרב המתנחלים, בעיקר לאור הוצאת צווי הרחקה מהשטחים לשלושה פעילי ימין, מחשש שיפריעו למסיק הזיתים הפלסטיני. "לצערנו", אמר אתמול תושב יצהר יגאל אמיתי, "הזיתים של ערביי עסירה אל קבלייה, חשובים לאלוף שמני, יותר מדמו של ילד יהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully