וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז יבקש מארה"ב לזרז הסגרת אברג'יל

עדי שמחוביץ

14.9.2008 / 18:15

כך אמר שופט בימ"ש השלום בי-ם, שהאריך את מעצר האחים העבריינים ב-20 ימים. מאיר אברג'יל, העומד בפני הסגרה לארה"ב: "המשפט מכור"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרם של האחים מאיר ויצחק אברג'יל בעשרים יום נוספים. האחים אברג'יל עומדים בפני הסגרה לארצות הברית, בחשד שעמדו בראש ארגון פשע שפעל בגבולה. בהחלטתו, ציין השופט יצחק מילנוב כי היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז "יפעל אצל הרשויות בארצות הברית כדי שבקשת ההסגרה תוגש בהקדם האפשרי".

העבריין מאיר אברג'יל, אמר לפני הדיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בירושלים, "אין טעם שעורכי הדין יטענו - הכל מכור". ערעורו של אברג'יל בסוגיית הסגרתו לארצות הברית, נדחה ביום חמישי. בהחלטה, ציינה נשיאת בית המשפט מוסיה ארד, כי "יש להתחשב בעובדה כי העורר הרבה בנסיעות לחו"ל, מתגורר באפריקה ומיוחסות לו עבירות מתוחכמות וחוצות גבולות".

עו"ד אבי עמירם, אחד מסניגוריו של אברג'יל אמר כי "הבסיס להסגרה הוא טענה ממוחזרת שבשעתו נבדקה ונמצאה כלא ראויה". עו"ד אביגדור פלדמן, המייצג גם הוא את אברג'יל, טען כי אם אכן מדובר בעבירות של פשע מאורגן ישנה מניעה חוקית להסגיר את אברג'יל לארצות הברית. עו"ד יצחק בלום מפרקליטות המדינה טען שלא מדובר בעבירות של פשע מאורגן.

סנגור נוסף של יצחק אברג'יל, ששי גז אמר כי "לא יכול להיות שאחרי עשרים יום שום דבר לא יתחדש. אני לא מאמין בסמיכות של המעצר של יצחק אברג'יל ורצח מרגריטה לאוטין והמעצר לבקשת ההסגרה".

עו"ד שרון נהרי המייצג את שני האחים, אמר כי "האמריקאים לא גבו כל עדות או הצהרה מאדם שקשור לפרשה. כופים על בית משפט בישראל להיות חומת גומי לבתי משפט בארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully