וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצור שלישי בפרשת הרצח של פרופ' ניב

נתיב נחמני

14.9.2008 / 10:03

העצור, החשוד כי היה מעורב ברצח, מצטרף לשני חשודים נוספים שנעצרו בחודש האחרון. הפרשה עדיין נמצאת תחת צו איסור פרסום

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרה היום (ראשון) חשוד נוסף ברצח פרופסור דוד ניב, שנורה ברכבו לפני שנה וחצי. החשוד, תושב המרכז בשנות השלושים לחייו, הוא העצור השלישי בפרשה, אשר עדיין נמצאת תחת צו איסור פרסום. היום הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו.

העצור היום מצטרף לשני חשודים נוספים שנעצרו בחודש האחרון בחשד לגניבת רכבו של פרופסור ניב ובהשתתפות ברצח עצמו. בשבוע שעבר, עצרו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב את עימאד אל מוגרבי, תושב רמלה בשנות ה-30 לחייו. שבועיים לפני כן, האריך בית משפט השלום בתל אביב ב-15 ימים את מעצרו של חשוד נוסף ברצח, סלים אל-באז, תושב כפר קאסם בן 36.

מעצרו של אל-באז הפך את החקירה בפרשה לגלויה. בבקשת המשטרה, שהוגשה על ידי נציג המשטרה, מפקח יוני חג'ג', נכתב כי אל-באז חשוד בכך שקשר עם אחרים לרצוח את ניב. אל-באז נעצר בתאו בבית הכלא, שם ריצה 15 חודשי מעצר על עבירות רכוש. שני החשודים מכחישים את החשדות נגדם.

פרופסור דוד ניב, בן 57, מומחה להרדמה וטיפול נמרץ ומנהל היחידה לטיפול בכאב בבית החולים "איכילוב" בתל אביב נרצח בפברואר 2007 בדרך אלוף שדה ברמת גן. עם הגיעם לזירה סברו בתחילה במשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, מכיוון שפרופ' ניב נמצא במכוניתו לאחר שהתנגש בעץ שעל אי התנועה. אך זמן קצר לאחר מכן עלה כי הוא נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון. גם בדופן המכונית התגלו קליעים. המניע לרצח טרם הותר לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully