וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירק זאת בעצמך

רינה וייסגלס-הלקין

14.9.2008 / 8:38

למחזר את הקרטונים, להמנע מכלים חד פעמיים ומשקיות זה קצת ממה שאפשר לעשות כדי לשמור על הסביבה כשעוברים דירה, בלי להתאמץ יותר מדי

אם גם אתם בני אנוש, שממש לא באיבר מין שלכם לשחק אותה בתיה עוזיאל כשזה מגיע לעיטוף הוואזה הא-סימטרית מודרנית שקיבלתם בראש השנה, וברגע הפריקה אתם בטח לא מתכוונים לשמור על הנייר כאילו הוא חייכם, אחד הפתרונות האקולוגיים בשבילכם הוא חברת אריזה- פריקה שתעשה זאת עבורכם. ואם בכול זאת אתם מתעקשים על לבד, איילת גרינברג הבעלים של "לצאת מהבלאגן" מעניקה כמה עצות פשוטות לשמירה על הסביבה בזמן מעבר:

נייר גרוס

הנייר הקרוע הזה שנמצא בפח של המגרסות המשרדיות והביתיות הוא חומר אריזה מעולה לחפצים שבירים! במיוחד לכל "הפיצ'פקעסים" הקטנים. הוא חוסך משמעותית את הצורך "בפצפצים" ואחר כך אפשר להשליכו שוב לפח המחזור.

נגמלים מפצפצים

רפדו את תחתית הארגז בכרית או מגבת ומעליהן החלו את אריזת הדברים השבירים. מובטח לכם חסכון בשימוש "בפצפצים" לצורך הריפוד.

שקית שהיא שק

הכי מומלץ לארוז בקרטונים ולא במיליון ואחת שקיות פלסטיק. אבל במידה ומשתמשים בשקיות פלסטיק למשל: לכמות גדולה של מעילים או נעליים, רצוי להשתמש בשקים גדולים שרובם מפלסטיק ממוחזר או שקים שהם חזקים מספיק בכדי שיעשה בהם שימוש חוזר אחר כך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

עוד דקה של השקעה

כשבאים לפרק את הארגזים: השקיעו עוד כמה דקות. בתום הפריקה פתחו את תחתיתו על ידי סכין יפנית ושטחו אותו. ערמו ערמה מסודרת וקבעו עם חברת ההובלה מועד להגיע לקחתם. הם ישמחו לבוא לקחתם ולעשות בהם שימוש חוזר.

על הנייר

במידה וארזתם בנייר עיתון (מה שלא מומלץ זה מכתים את הפריטים), אספו את כל העיתונים והשליכו אותם חזרה למחזור. במידה וארזתם בנייר אריזה (נייר עיתון לבן) תוכלו גם אותו להשליך למחזור או לחילופין לתרום אותו למשל לגן הילדים לעבודות יצירה.

באופן חד פעמי

כאשר עוברים דירה בוחרים לעיתים קרובות לא לקחת מספר רב של כלי מטבח. שימרו כמה כוסות וצלחות כאלו "שלא חבל עליהם" לשימוש חוזר לימי המעבר וכך תימנעו משימוש רב בכלים חד פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully