וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברי ח"כ בן ישראל על ברק - הזויים"

פנחס וולף

13.9.2008 / 21:01

בן ישראל אמר מוקדם יותר כי "ברק הוא השר הגרוע ביותר שידעה ישראל" וטען כי התנגד לתקיפה בסוריה, "דבר קשה להעלות על הדעת"

גורמים במערכת הביטחון הגיבו הערב (שבת) לטענת ח"כ יצחק בן-ישראל, שאמר כי "ברק הוא השר הגרוע ביותר שידעה ישראל". בשיחה עם וואלה ! חדשות אמרו, כי "דבריו של ח"כ בן ישראל מופרכים, הזויים ולא נכונים".

ח"כ בן ישראל (קדימה) דיבר מוקדם יותר היום בכנס "שבתרבות" בבאר שבע, ותקף בחריפות את שר הביטחון. האלוף (במיל') אמר כי ברק התנגד לתקיפה בסוריה בחודש ספטמבר 2007. "לאחר שנכשל כראש ממשלה, הוא איבד את אומץ ליבו ואימץ מדיניות של 'שב ואל תעשה', בעוד חיזבאללה וחמאס רק מתחמשים", אמר, "זה דבר שפשוט קשה להעלות על הדעת".

ישראל מעולם לא הודתה באופן רשמי שתקפה בסוריה בשנה שעברה, אך דיווחים שונים עוררו את זעמם של בכירים במערכת הביטחון. בשבוע שעבר התייחס הנשיא שמעון פרס לתקיפה הישראלית ואמר כי אינו יכול "להיכנס למעללי אמ"ן, אבל אני רק רוצה לציין שלושה מבצעים". לאחר שדיבר על מבצע אנטבה ומלחמת ששת הימים הוסיף פרס: "איני יודע אם מותר לי לומר זאת, אבל קראתי בעיתון על איזה מבצע בסוריה". בכיר באגף המודיעין אמר לוואלה! חדשות כי "הציפייה שלי ממנהיג שהוא יבין איפה הדברים שהוא אומר יכולים לפגוע, יש דברים שאולי לא צריך להגיד"

גורם בוועדת החוץ והביטחון אמר לגלי צה"ל כי דבריו של ח"כ בן ישראל בעניין סוריה "חסרי אחריות", ומוטב לו לא היו נשמעים בציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully