וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי מקים קניון בראשון לציון

רז סמולסקי

13.9.2008 / 19:48

קבוצת עזריאלי רכשה קרקע לבניית קניון של 20 אלף מ"ר בצומת הוורדים. השאלה היא אם עיר הקניונים צריכה עוד קניון

קניון חדש צפוי לקום בעיר הקניונים: קבוצת עזריאלי, בבעלות דוד עזריאלי, רכשה קרקע בצומת הוורדים בדרום ראשון לציון, בכ-30 מיליון דולר. הקבוצה מתעתדת לבנות על הקרקע קניון בשטח של כ-20 אלף מ"ר ותחנת דלק. ההערכות הן כי עלויות הקמת הקניון יסתכמו ב-200 מיליון שקל.

צומת הוורדים ממוקם באחת היציאות הדרומיות בראשון לציון, בכיוון נס ציונה. הוא אינו רחוק מרחוב רוטשילד, אשר רווי בקניונים ובמרכזים מסחריים - בהם קניון G רוטשילד של גזית גלוב, ששטחו 32 אלף מ"ר.

בראשון לציון ישנם מאות אלפי מ"ר של שטחי מסחר. קניונים רבים שנבנו בעיר כשלו בשל התחרות הרבה. עם זאת, אחד הקניונים הבולטים בעיר ואחד המצליחים בארץ הוא קניון הזהב, שהוקם ב-93' על ידי האחים גינדי, בשדרות משה דיין בצפון העיר. לפני מספר חודשים רכשה חברת הביטוח מגדל 75% מהזכויות בקניון ובשטחים העתידיים שלו, לפי שווי של 1.25 מיליארד שקל.

ליד קניון הזהב ממוקמים כמה מרכזים מסחריים נוספים של גזית גלוב ישראל, שני פאוור סנטרים, G1 ו-G2, סינמה סיטי - ובאחרונה רכשה החברה קרקע נוספת בשדרה, בשטח של 11 דונם, תמורת 33 מיליון שקל, שתשמש לבניית קניון אופנה.

קבוצת עזריאלי היא אחת מקבוצות הקניונים הגדולות בישראל. בבעלותה מספר קניונים, בהם מרכז עזריאלי בתל אביב, קניון איילון ברמת גן, ובאחרונה השיקה הקבוצה קניון חדש בעיר מודיעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully