וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרג פלסטיני סמוך לבית לחם

ניר יהב ויהושע בריינר

13.9.2008 / 16:40

מקורות פלסטינים דיווחו כי הצעיר נורה בחזהו ומת בדרכו לבית החולים. צעיר נוסף נפצע קל מירי ברגלו. צה"ל: האירוע נמצא בבדיקה

מקורות פלסטינים דיווחו כי צעיר פלסטיני בן 16 נהרג ופלסטיני נוסף נפצע בעימותים עם כוחות צה"ל בכפר תקוע שנמצא דרומית-מזרחית לעיר בית לחם. לפי הדיווח, הצעיר, חסן חמיד, נפגע מכדור בחזהו והוא מת בדרכו לבית החולים. חברו בן 20 נפצע מכדור ברגלו ומצבו מוגדר קל.

גורם צבאי מסר כי מוקדם יותר התקבל דיווח על יידוי אבנים לעבר אוטובוס של תיירים סמוך לכפר תקוע, כתוצאה מכך נפצעו שתי תיירות באורח קל שפונו לבית החולים הדסה. למקום הגיע כוח צה"ל שנתקל בהפגנה אלימה במהלכה יודו בלוקים ואבנים לעבר החיילים, הכוח השתמש באמצעים לפיזור הפגנות וכן ירה כדור בודד, אולם לא זיהה פגיעה במיידי האבנים. בחטיבה המרחבית עציון בודקים את הדיווחים הפלסטינים על הנער שנהרג.

בצה"ל דיווחו כי בתקופה האחרונה ישנה עלייה מאסיבית של אירועי יידוי אבנים לעבר כלי רכב, סמוך לתקוע וכי הם פועלים למיגור התופעה. ביום רביעי דיווחו מקורות פלסטינים כי כוח צה"ל שפעל בעיר שכם הרג פלסטיני ועצר שני מבוקשים. במהלך עימותים שפרצו במקום נהרג הפלסטיני, וואליד פריתח בן 22, שבביתו הסתתרו מספר מבוקשים לכוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully