וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג השני בתאונת המסוק: יובל הולצמן

11.9.2008 / 21:35

רס"ן הולצמן, טייס "אל-על" בן 40, הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. "חבר יקר, משכמו ומעלה", ספד לו חבר. טרם פורסם מועד הלוויתו

הטייס השני שנהרג אמש בהתרסקות מסוק הצפע בקיבוץ גניגר, הוא רס"ן (מיל') יובל הולצמן, בן 40 מהיישוב מתן. כך הותר הערב (חמישי) לפרסום. הוא הותיר אחריו אשה, עדי, ושלושה ילדים, בני 3, 8, ו-12. הולצמן לקח חלק גם במלחמת לבנון השנייה, ועבד כטייס בחברת "אל-על". חבריו בחיל האוויר העידו עליו שאהב להתייצב למילואים. "היה טייס מצוין ומקצועי", ספדו לו, "הוא היה חבר יקר, משכמו ומעלה". חבריו לבסיס אמרו כי התאונה היא "מקרה עצוב שקרה דווקא לשני טייסים מיומנים".

בתאונת המסוק נהרג גם רס"ן (מיל') שי דנור. הוא היה "בחור מוכשר בצורה יוצאת דופן, איש קר רוח, שקט ורגוע שהיווה דוגמה לכל הסובבים אותו", כך סיפר מוקדם יותר צביקה קנור, אביה של ליהי – אשתו של שי. דנור, תושב ראש העין, הותיר אחריו חמישה ילדים: התאומים יהלי ואיתי, רותם, רוני ורועי, כולם בני שנה וחצי עד שמונה. כמו כן, הותיר הורים ושני אחים.

שי, בן 35, בעל תואר בהנדסת מחשבים, עבד כמנהל פרויקטים, אך מאז נולדו התאומים לפני כשנה וחצי הקדיש את עצמו לגידול הילדים. צביקה מספר ששי אהב מאוד ללכת למילואים בטייסת. הוא למד ביו-טכנולוגיה באוניברסיטה הפתוחה וניגן בגיטרה. בכל ארוע משפחתי נהג שי לכתוב שירים ולנגן אותם. "הוא נפש רגישה ומדהימה. חבר נהדר", אמר. צביקה סיפר ששי נאבק על מנת להגיע לקורס טיס ועל איך שנדחה מספר פעמים. "הוא בסך הכל בחור מבאר שבע שהצליח להגיע לקורס בעזרת מלחמה גדולה ובלי קשרים", הוא אומר.

הלווייתו של רס"ן דנור, תיערך מחר בשעה 11:00 בבוקר בבית העלמין הצבאי בקריית שאול.

מועד הלוויתו של רס"ן הולצמן טרם פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully