וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרץ ביתה של "מאמא אובמה" בקניה

11.9.2008 / 21:04

כמה נערים מקומיים שברו את דלת ביתה הצנוע של שרה אובמה בכפר קוגלו וניסו לגנוב את קולט השמש. "הם חשבו שאובמה שולח לי הרבה כסף"

שודדים פרצו אתמול (רביעי) לביתה של סבתו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ברק אובמה בכפר בקניה בו היא מתגוררת. המשטרה לכדה את השודדים. "הם בסך הכל אנשים שחשבו שאובמה שולח לי הרבה כסף", אמרה שרה אובמה, סבתו החורגת בת ה-85 של הסנאטור מאילינוי.

שום דבר לא נגנב במהלך הפריצה, אך המשטרה עצרה ארבעה חשודים לאחר מרדף של תושבים מקומיים בכפר קוגלו שבמערב קניה. "הגנבים היו נערים מקומיים. הם שברו דלת, טיפסו על הגג וניסו לגנוב קולט שמש כשהאזעקה החלה לפעול", אמר דובר המשטרה הקנייתית אריק קירייתה. "כל הכפר רדף אחריהם כך שלא היה קשה ללכוד אותם. הקהילה מאד מחבבת את 'מאמא' אובמה", הוסיף. ביתה של הסבתא מוגן כעת על ידי שוטרים לאורך כל שעות היממה.

פשיעה היא תופעה נפוצה במדינה המזרח אפריקאית, שזועזעה על ידי גל אלימות אחרי הבחירות בתחילת השנה. אך תשומת הלב של קנייתים רבים מופנית באחרונה לסיכוייו של המועמד הדמוקרטי, הנמצא במאבק צמוד בסקרים עם יריבו הרפובליקני ג'ון מקיין. הבחירות בארה"ב יתקיימו עוד פחות מחודשיים, ברביעי בנובמבר.

אובמה נולד בהוואי לאם אמריקאית לבנה ולאב קנייתי ורבים מתושבי קניה מעריצים אותו ומחשיבים אותו כאחד משלהם שהצליח מעבר לחלומות הפרועים ביותר. סקר משבוע שעבר הראה כי 89% מהקנייתים תומכים באובמה ומייחלים לניצחונו לעומת 3% שהביעו תמיכה במקיין.

בעוד תושבי הכפר הקנייתי שמחו לשמוע כי לא אונה כל רע ל"מאמא" אובמה, חלקים הרימו גבה בציניות לאור המהירות שהפגינה המשטרה בפרשה, לעומת העיכובים הרגילים המאפיינים את המשטרה הקנייתית בפתירת פשעים קטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully