וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שנתיחת רוז לא תעלה דבר"

ישי אביאור

11.9.2008 / 20:09

מומחה לרפואה משפטית הסביר לוואלה! חדשות כי בשל מצב הגופה, ספק אם תסביר את מותה. "קיים חוסר אמון בין המכון למשפחה"

מערכת וואלה!

(צילום: אלכס זקוניקוב, עריכת וידאו: נעמה דרור)

בית המשפט המחוזי ברמלה נענה הערב (חמישי) לדרישת סבה ואמה של הילדה רוז פיזאם. השניים, באמצעות עורכת דינם עו"ד רויטל סוויד, דרשו כי מומחה מטעמם, ד"ר חן קוגל, יהיה נוכח בבדיקות שייעשו בעצמותיה. ד"ר קוגל מצידו התחייב בפני בית המשפט לסודיות מלאה. נתיחת הגופה החלה לאחר המשפט.

גורם המתמחה ברפואה משפטית אמר לוואלה! חדשות כי קיים סיכוי שנתיחת הגופה לא תעלה דבר. לדבריו, "במצב בו נמצאת הגופה לאחר מספר חודשים של רקבון, ספק אם יהיה עליה דבר שיעיד על מה שאירע". עם זאת, ייתכן שהנתיחה תחזק את גרסתו המקורית של רוני רון כי רוז מתה לאחר שהכה אותה פעם אחת או לחילופין, תעלה חשש של התעללות פיזית טרם מותה.

לגבי חשיבותו של נציג מטעם המשפחה בנתיחת הגופה, הסביר הגורם כי בשל העובדה שהמכון לרפואה משפטית עובד בשיתוף עם התביעה קיים חוסר אמון בסיסי בין הצדדים. לדבריו, כשנציג מטעם המשפחה משתתף בנתיחה, גם אם הוא עצמו פתולוג, אין הוא יכול להשתתף בנתיחה אלא רק לפקח עליה. "אם קיימת מחלוקת לגבי דרכי הניתוח, היא תפתר בניתוח עצמו", הסביר, "אך במידה שהרופא המנתח יטען דבר שהמומחה מטעם המשפחה לא מסכים עליו, הדעה תתקבל בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully