וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט זדרוב: "החוקרים הודו שיש סתירה בראיות"

עדי שמחוביץ

11.9.2008 / 17:39

מעדויות חדשות במשפטו של הנאשם ברצח תאיר ראדה מקצרין, עולה סתירה בין שעת הרצח לשעת כניסתו לבית הספר

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דימיטרי זוזוליה, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

תפנית במשפטו של רומן זדורוב? בבית המשפט המחוזי בנצרת נשמעו היום (חמישי) מספר עדויות, ביניהן עדותו של מאבטח בית הספר, שטען כי זדורוב, הנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה מקצרין לפני כמעט שנתיים, לא נכנס לשטח בית הספר לפני 13:30 ביום הרצח. התביעה טענה לאורך המשפט כי הרצח בוצע ב-13:12. כך דיווח כתב "רדיו קול רגע" מוני בן יקיר. עו"ד דוד שפיגל, פרקליטו של זדורוב, טען בעבר כי קיים חוסר התאמה בין לוחות הזמנים.

"הוכח היום בבית המשפט כי מבחינה אובייקטיבית לא יכל להיות שזדורוב ביצע את הרצח בגלל בעיית לוחות זמנים", אמר שפיגל לוואלה! חדשות. במהלך המשפט היום הופיעו בפני בית המשפט גם תלמיד מבית הספר בו למדה תאיר ושני שוטרים שחקרו את פרשת הרצח. לדברי עורך דינו של זדורוב, דוד שפיגל, זדורוב עצמו אמר לוואלה! חדשות כי הוא חף מפשע וקורבן לעלילת דם. "איך הייתם מרגישים אם הייתם חפים מפשע ויושבים בכלא?"

גם אילנה ראדה, אמה של תאיר, נכחה בדיון ואמרה: "המשטרה לא עשתה עבודתה נאמנה. מתוך חומר החקירה רואים את הסתירות בעדויות של כל האנשים המובאים לבית המשפט. יש דברים בגדר סימן שאלה שלא נחקרו, שאולי ישפכו אור על כיוון חקירה אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully