וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של בן 12 שנעצר בניעלין: צה"ל נוקם בי

ניר יהב ויהושע בריינר

11.9.2008 / 15:31

צה”ל עצר הלילה את בנו של צלאח חואג’ה, תושב ניעלין שהתלונן בעבר על המג”ד שירה בפלסטיני הכפות. צה”ל: ”יש נגדו חשדות מפלילים”

כוחות גדולים של צה"ל פעלו הלילה (חמישי) בכפר נעלין במטרה לעצור את הילד מוחמד חואג'ה, בן ה-12. מלבד חואג'ה נעצרו עוד שבעה פלסטינים בחשד למעורבות בהפרות הסדר המתרחשות בכפר. חואג'ה הוא בנו של צלאח חואג'ה תושב ניעלין שהתלונן בעבר כי הוכה על-ידי סגן אלוף עמרי בורברג, המג"ד שהתפרסם בעקבות הירי שביצע לעבר פלסטיני כפות בניעלין.

"התנהגות הצבא פחדנית וטרוריסטית", אמר סלאח לוואלה! חדשות. "הם באו ב-12 בלילה. 25 חיילים עצרו ילד בן 12, קשרו לו את העיניים – וכל זה בזמן שאבא שלו לא היו בבית". סלאח, המשמש כפראמדיק, ומוכר לצה"ל, טוען כי מדובר בנקמה של צה"ל בו.

גורם ביטחוני אמר לוואלה! חדשות בתגובה להאשמות נגד צה"ל כי "הלינץ שעושים כנגד מג"ד השריון לשעבר הוא מוגזם ועובר את גבול הטעם הטוב. הקצין כבר שילם על מעשיו. האירועים והמעצרים הלילה בניעלין לוו בהכנה ובאיסוף מודיעיני ולא סתם האנשים הללו נעצרו". הגורם הביטחוני טען כי "כל העצורים הועברו למשטרה על מנת שיחקרו. והשאיפה היא שיוגשו נגדם כתבי אישום".

דובר צה"ל מסר בתגובה לאירוע כי "במהלך הלילה בוצעו מספר מעצרים בכפר ניעלין. הפלסטיני המדובר נעצר אף הוא לאחר שנאספו נגדו חשדות מפלילים הקושרות אותו לאירועי הפרות סדר רבות לרבות זריקת בלוקים ואבנים לעבר כוחות הביטחון. מיד לאחר מעצרו הוא הועבר לטיפול משטרת ישראל. כל הטענות נגד מג"ד 71 הקודם נבדקו ונחקרו על ידי הגורמים המוסמכים לכך בצה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully