וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרשויות לא עזרו לאם שהטביעה את בנה"

עדי שמחוביץ

11.9.2008 / 12:48

מעצרה של רגינה קורצ'קוב, החשודה בהטבעת בנה בן ה-4, הוארך בשבוע. שכנה: "הרשויות לא סייעו לה למרות שהיתה במצוקה"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשבעה ימים את מעצרה של רגינה קורצ'קוב, החשודה בהטבעת בנה בן הארבע למוות. לפי החשד, קורצ'קוב חשודה שהטביעה לפני תשעה ימים את בנה מיכאל בגיגית בדירתם בדרום תל אביב .

עו"ד דורית גיטרמן, המייצגת את קרקצו'ב, אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות, כי מצבה הנפשי של קורצ'קוב, הוא בכי רע. "המצב הנפשי שלה מאוד קשה. לא הצלחנו לתקשר איתה, והיא בקושי מגיבה לסביבה". לטענת גיטרמן, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה של האם כדי לאפשר מתן חוות דעת פסיכיאטרית.

אביה של רגינה קורצ'קוב, יורי אמר בבית המשפט כי לדעתו, בתו לא היתה מסוגלת לבצע פשע מסוג זה וכי מדובר תאונה. "לדעתי היא לא יכלה לעשות את הדבר הזה, ואני מקווה שיורשה לי להיפגש איתה" הוא אמר. "אנשים לא יודעים מה קרה שם בעצם. הם חושבים לפי מה שכותבים בתקשורת אבל אני לא מאמין שזה קרה".

ישראל, שכן של המשפחה, שלא היה מעוניין להזדהות בשמו המלא, הגן אף הוא על האם. הוא אמר, "שמדובר באמא נפלאה ומסורה. הילדים שלנו שיחקו ביחד. בשלושת החודשים האחרונים היא הראתה סימני מצוקה אבל הרשויות לא עזרו לה".

"הרגתי את הבן שלי"

מיכאל קורצ'קוב מת בדירתו בתל אביב לפני תשעה ימים. במוקד המשטרתי התקבלה שיחה מהאם, שלחשה למוקדנית: "הרגתי את הבן שלי". למרות זאת, היא לא מסרה פרטים מזהים. המוקדנית ניסתה לדובב אותה, אך האם ניתקה את הטלפון. המשטרה איתרה את מספר הטלפון של האם, ובאמצעותו אותרו פרטיה המזהים, בהם הכתובת.

השוטרים מיהרו לדירתה, ועם כניסתם אמרה האם: "הרגתי אותו, הרגתי אותו". השוטרים מצאו אותו כשהוא שכוב עירום על מיטתו ומחוסר הכרה. צוות מד"א דן שהוזעק על ידי המשטרה קבע את מותו של הילד ונראה כי הוא מת שעות לפני שדיווחה על כך האם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully