וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אבוטבול דקר, איך הקורבן לא מאושפז?"

נתיב נחמני

11.9.2008 / 11:45

אדם אבוטבול הצעיר, בנו של צ'רלי, נעצר אתמול בחשד לניסיון רצח. עורכי דינו טוענים שמדובר ב"הצגה לתקשורת". מעצרו הוארך ב-7 ימים

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) בשבעה ימים את מעצרו של אדם אבוטבול, בנו של צ'רלי אבוטבול, בחשד שניסה לרצוח את ציון רובין, אחיה של רעות רובין, שהעידה בתיק רצח הנער רענן לוי נגד האח פרנסואה אבוטבול. אדם בן ה-20 נעצר אמש בנמל התעופה בן גוריון עם חזרתו מארה"ב על מנת לבקר את אביו בבית החולים, לאחר שנורה בניסיון חיסול בנתניה ביום ראשון. בנוסף להארכת המעצר ביקש השופט מהמשטרה לשקול את האפשרות לשחרר את אבוטבול ממעצרו בליווי שוטרים על מנת שיוכל לבקר את אביו. המשטרה טרם החליטה בנושא.

עורכי דינו של אבוטבול, משה שרמן ודוד יפתח, טענו עם פתיחת הדיון כי נציג המשטרה מתעניין בעיקר ב"הצגה לתקשורת". הדיון נפתח בהתנצחות בין פרקליטיו של אבוטבול לבין נציג היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל), שנמשכה גם לאורך הדיון. המשטרה הותירה באפילה את צוות ההגנה של אבוטבול ולא מסרה לידיו כל פרטים.

מהדיון שנערך היום עלה כי הארוע התרחש ביום שלישי שעבר במהלך חתונה בחדרה. לפי המשטרה, אדם אבוטבול תקף את רובין ודקר אותו. עם זאת, נגרמו לו פצעים שטחיים בלבד. בנוסף לניסיון הרצח מייחסת המשטרה לאבוטבול חשד לגרימת חבלה בכוונה מחמירה. לדברי נציג המשטרה, פחות מיום לאחר ארוע הדקירה טס אדם לארה"ב.

"המונח ניסיון רצח הוא מונח חמור ביותר, ולדעתי הרחקתם מאוד רק בגלל שם משפחתו", טען עו"ד שרמן במהלך הדיון. "אם בני משפחת אבוטבול כל כך מסוכנים, והם אלו שנקמו, איך יכול להיות שהקורבן לא מאושפז היום? משהו פה לא מסתדר לי", אמר שרמן במהלך הדיון. במשטרה ביקשו אתמול להדגיש כי למעצרו של אדם אין קשר לירי על אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully