וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שי נאבק כדי להגיע לקורס טיס"

11.9.2008 / 9:39

חמו של רס"ן שי דנור, שנהרג בהתרסקות המסוק, מספר: "הוא בחור פשוט מב"ש שהצליח ללא קשרים". הוא הותיר אחריו אישה ו-5 ילדים

רס"ן במילואים שי דנור, הטייס שנהרג אתמול בהתרסקות מסוק הקוברה בעמק יזרעאל, היה "בחור מוכשר בצורה יוצאת דופן, איש קר רוח, שקט ורגוע שהיווה דוגמה לכל הסובבים אותו", כך מספר הבוקר (חמישי) צביקה קנור, אביה של ליהי – אשתו של שי. דנור, תושב ראש העין, הותיר אחריו חמישה ילדים: התאומים יהלי ואיתי, רותם, רוני ורועי, כולם בני שנה וחצי עד שמונה. כמו כן, הותיר הורים ושני אחים. שמו של איש צוות האוויר הנוסף שנהרג עדיין לא הותר לפרסום.

שי, בן 35, בעל תואר בהנדסת מחשבים, עבד כמנהל פרויקטים, אך מאז נולדו התאומים לפני כשנה וחצי הקדיש את עצמו לגידול הילדים. צביקה מספר ששי אהב מאוד ללכת למילואים בטייסת. הוא למד ביו-טכנולוגיה באוניברסיטה הפתוחה וניגן בגיטרה. בכל ארוע משפחתי נהג שי לכתוב שירים ולנגן אותם. "הוא נפש רגישה ומדהימה. חבר נהדר, איש משכמו ומעלה", הוא אומר. צביקה מספר ששי נאבק על מנת להגיע לקורס טיס ועל איך שנדחה מספר פעמים. "הוא בסך הכל בחור מבאר שבע שהצליח להגיע לקורס בעזרת מלחמה גדולה ובלי קשרים", הוא אומר.

שי וליהי הכירו בטייסת הקוברות בבסיס פלמחים, כשליהי שירתה כפקידת מבצעים ושי כטייס. "מהר מאוד ליהי הבינה שהוא הבחור שהיא רוצה להתחתן איתו", אמר צביקה.

צביקה קנור עצמו הוא תת אלוף במילואים בחיל האוויר, מפקד בסיס תל נוף לשעבר. "לצערי, במהלך שירותי הצבאי נאלצתי להתמודד עם טרגדיות שכאלה. כל הזמן התפללתי שזה לא יגיע לדל"ת אמותיי". על התאונה, שנגרמה ככל הנראה בשל הינתקות המדחף מהמסוק, הוא אומר כי "חיל האוויר עבר כברת דרך ארוכה מאוד בנושא בטיחות טיסה". לדבריו, "בשנים האחרונות פחתה כמות התאונות באופן דרסטי".

הלווייתו של רס"ן דנור, תיערך מחר (שישי) בשעה 11:00 בבוקר בבית העלמין הצבאי בקריית שאול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully