וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פיגוע פלילי? מטען התפוצץ באור יהודה

נתיב נחמני

11.9.2008 / 8:43

המטען הוצמד לרכב ברחוב הרצל בעיר, איש לא נפגע. בעל הרכב, בעל עבר פלילי, עוכב לחקירה. במשטרה מניחים שהפיצוץ נועד להרתעה בלבד

מלחמות הפשע ממשיכות להתנהל ברחובות: מטען חבלה התפוצץ הלילה (חמישי) ברכב שחנה ברחוב הרצל באור יהודה. איש לא נפגע ונזק נגרם לרכוש בלבד. המשטרה טרם איתרה חשודים במעשה. בעל הרכב, תושב העיר בעל עבר פלילי, עוכב לחקירה.

לפי גודלו הקטן יחסית של המטען והאופן בו הונח, נראה שמניחי המטען אינם מקצוענים, או שהפיצוץ נועד להרתעה בלבד. המטען הוצמד לחלקו האחורי של הרכב וגרם נזק לחלק זה בלבד, כמו גם לרכב שחנה מאחור. עובדה זו, בנוסף לכך שעברו הפלילי של בעל הרכב אינו מפואר במיוחד, מביאה את חוקרי מרחב דן של מחוז תל אביב להאמין שלא מדובר באירוע בו מעורבים משפחת פשע או ארגון פשע גדולים.

במהלך השבוע אירעו כמה מקרים דומים. אתמול נורו ונפצעו באורח קשה אב בן 48 ובנו בן ה-24 ברחוב אברהם בן שושן בעכו. השניים נורו כשעמדו במרחק של כ-50 מטרים זה מזה. צוותים של מגן דוד אדום העניקו טיפול לפצועים והעבירו אותם להמשך טיפול בבית החולים בנהריה. על פי החשד נדקרו השניים במהלך עימות עם היורה. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

ביום ראשון אירע ניסיון חיסול של צ'רלי אבוטבול סמוך למסעדה ברחוב פנקס באזור התעשייה הישן בנתניה. אבוטבול נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. עוד שלושה בני אדם נפצעו באירוע, ביניהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. לטענת המשטרה, שני המתנקשים הגיעו למקום כשהם רכובים על גבי קטנוע, פתחו באש ונמלטו מהמקום. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום והם עורכים סריקות. כמו כן, תוגברה השמירה בבית החולים בו מאושפז אבוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully