וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של צ'רלי אבוטבול נעצר בנתב"ג

נתיב נחמני

10.9.2008 / 19:31

יומיים לאחר ניסיון ההתנקשות באביו, נעצר אדם אבוטבול בן ה-20 עם חזרתו לארץ בחשד לתקיפת אחיה של רעות רובין, שהעידה נגד אחיו

אדם אבוטבול, בנו של צ'רלי אבוטבול שנפצע קשה מניסיון התנקשות בחייו ביום ראשון, נעצר היום (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון עם חזרתו לישראל בחשד לתקיפת אדם. במשטרה ביקשו להדגיש כי למעצרו אין קשר לירי על אביו. אבוטבול בן ה-20 נעצר על ידי אנשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות.

לפני כעשרה חודשים נעצר אבוטבול בחשד שתקף את ציון רובין –אחיה של רעות רובין, שהעידה בתיק רצח הנער רענן לוי נגד פרנסואה אבוטבול - באמצעות אלה וסכין. עורכת דינו טענה בדיונים על הארכת מעצרו כי המשטרה נטפלים אליו בשל "הייחוס המשפחתי" שלו, וכי למשטרה אין מספיק ראיות נגדו וזהו המעצר הראשון שלו.

היום דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את בקשתו של בנו הנוסף של צ'רלי, פרנסואה, לבקר בבית החולים את אביו. השופטת יהודית שיצר נימקה את הדחייה בכך שמדובר בסיכון ביטחוני, לפרנסואה עצמו ולציבור.

פרקליטיו, עו"ד משה שרמן ודוד יפתח, מסרו כי "הערעור על ההחלטה כבר בדרך". פרנסואה אבוטבול נמצא במעצר לאחר שהואשם ברצח הנער רענן לוי במועדון בשפיים בשנת 2004.

ניסיון ההתנקשות בצ'רלי אבוטבול אירע ביום ראשון סמוך למסעדה ברחוב פנקס באזור התעשייה הישן בנתניה. צ'רלי אבוטבול נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. עוד שלושה בני אדם נפצעו באירוע, ביניהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. לדברי המשטרה, שני המתנקשים הגיעו למקום כשהם רכובים על גבי קטנוע, פתחו באש ונמלטו מהמקום.

אירוע הירי התרחש במסעדת "אופסייד" הסמוכה למסעדת "בת האיכר", הנמצאת בבעלות פרנסואה אבוטבול "הגדול", אחיינו של צ'רלי. שני הפצועים בתקרית, פרט לאבוטבול, הם ככל הנראה עובדי המסעדה. למשפחת אבוטובול יש לא מעט יריבים, המרכזיים שבהם הם בני משפחת אברג'יל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully