וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סנטר תקבל מיליון שקל בשל השקעותיה בירקונים

עדי דברת

10.9.2008 / 12:02

הפעילה את הסניף במתחם במשך ארבע שנים עד מאי 2002, אז קבע בית המשפט העליון כי העסקים בצומת ירקונים פועלים ללא היתר

סאגת מתחם ירקונים הגיע לקיצה. הום סנטר תקבל למעלה ממיליון שקל מחברת לי נתנאל בגין השקעותיה במקרקעין שהשכירה מנתנאל במתחם ירקונים הסמוך להוד השרון ובפתח-תקווה – כך נקבע בפסק דין שניתן בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

הום סנטר הפעילה את הסניף במתחם ירקונים במשך ארבע שנים עד מאי 2002, אז קבע בית המשפט העליון כי העסקים בצומת ירקונים פועלים ללא היתר שימוש חריג, והם ייסגרו במחצית מאי 2002 כיוון שמדובר בשטח המיועד לפעילות חקלאית ולא למסחר.

קבלת ההיתר לשימוש חורג הוטלה על משכירת הנכס חברת לי נתנאל. זו התחייבה, לדברי הום סנטר, לפצותה על השקעותיה בשטחים ששכרה, במידה וההיתר ל"שימוש חורג" בשטחים אלה לא יתקבל, כפי שאכן שקרה. כאמור, הום סנטר נדרשה לפנות את המקרקעין של הסניף (שהשתרע על-פני כ-4,000 מ"ר וכלל חניה בשטח של כ-10,000 מ"ר נוספים) לפני תום המועד שנקבע בחוזה.

בתביעה שהגישה הום סנטר, באמצעות עורכי הדין ניר מילשטיין ויניב סטל ממשרד סאמט, שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות', תבעה, בין היתר, את החזר השקעותיה לפי ערכם הריאלי.

בית המשפט קיבל את טענתה של הום סנטר לפיה היא זכאית להחזר השקעותיה במושכר. בתוך כך, דחה בית המשפט את טענת לי נתנאל כי הפיצוי לו זכאית הום סנטר הינו רק בגין יתרת תקופת ההסכם שלא יצאה אל הפועל ולא בגין התקופה בה שהתה הום סנטר במושכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully