וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין פעילי ימין בירושלים: "רק לא דרעי"

10.9.2008 / 9:57

הימנים בירושלים לא סולחים ליו"ר ש"ס לשעבר על תמיכתו בהסכמי אוסלו. "אריה דרעי הוא זה שגרר את ש"ס שמאלה"

עם שובו לפוליטיקה, יאלץ אריה דרעי להתמודד בין היתר עם קמפיין שלילי מצד הימין. מלבד ההתמודדות עם המועמד הנתמך בידי החילוניים והדתיים הלאומיים, ניר ברקת, ומלבד ההתמודדות מול המועמד החסידי, מאיר פרוש, כעת ארגוני הימין החליטו לצאת בקמפיין שלילי תחת הכותרת "דרעי מסכן את ירושלים" ו"דרעי מסוכן לירושלים". כך החליטו הלילה (רביעי) מספר ארגוני ימין חוץ פרלמנטריים.

הסיבה המרכזית של ההתנגדות מצד הימין, היא תמיכת דרעי בהסכמי אוסלו בשנת 1993. כזכור, הסכמי אוסלו נחתמו ברוב דחוק של 61 ח"כים בלבד, כאשר דרעי הורה לששת חברי סיעת ש"ס להימנע בהצבעה. מאז, הימין הישראלי לא סלח ליו"ר ש"ס לשעבר.

"אריה דרעי הוא זה שגרר את ש"ס שמאלה", אמר אחד המשתתפים. "לא נשכח ולא נסלח לאריה דרעי. מי שהיה מעורב בהעברת ההסכם של אוסלו יכול לספר על חלקו החשוב של דרעי במהלך. דרעי סבר אז כי פעילותו בעניין אוסלו תכשיר אותו בעיני חלקים מהשמאל, אך מאוחר יותר התבדה. הוא גם אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר".

ארגוני הימין לא מתכוונים להמליץ על המועמד המועדף מבחינתם לראשות העיר. "מבחינתנו הדבר החשוב ביותר הוא לבוא בפני הציבור בירושלים ולומר לו 'רק לא דרעי'", הם הסבירו. "אנחנו מתכוונים להדגיש את הסכנה במועמדותו של השמאלן עם הכיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully