וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן נגד איתן: "דבריו - איום טרוריסטי"

10.9.2008 / 1:28

טהרן דרשה מהאו"ם להגיב באופן נחרץ לדברי השר איתן שרמז שישראל תחטוף את אחמדינג'ד. "מדגים את האופי התוקפני של ישראל"

אירן פנתה אמש (שלישי) לאו"ם בדרישה שיגיב באופן "נחרץ וברור" לדברי שני שרים ישראלים, אותם תיארה כאיומים ישראליים עליה. היא הוסיפה שטהרן לא תהסס להגיב לכל התקפה.

שגריר אירן באו"ם מוחמד קזאי שיגר מכתב למזכ"ל באן קי-מון ובו התייחס להתבטאויותיהם של השר לענייני גמלאים רפי איתן בראיון לעיתון הגרמני "דר שפיגל" ושל שר הביטחון אהוד ברק בראיון לרשת "אל ג'זירה". לשאלת המראיין האם המוסד הישראלי עדיין רודף אחר פושעים נאצים מבוגרים אמר איתן כי "התקופה הזו נגמרה, אך אין זה אומר שמבצעים כאלו שייכים לחלוטין לעבר". כשנשאל מהי כוונתו אמר איתן: "יכול מאוד להיות שמנהיג דוגמת נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, ימצא את עצמו פתאום בפני בית המשפט לפשעים בינלאומיים בהאג. אנשים המפיצים רעל ורוצים להשמיד עם אחר חייבים לצפות לתוצאות כאלו". קזאי אמר בתגובה שדבריו של איתן "מדגימים שוב את האופי התוקפני והטרוריסטי של המשטר הישראלי".

ברק אמר שישראל רצינית בכוונתה להשתמש נגד אירן "בכל אופציה" אם אמצעים דיפלומטיים לא יביאו להפסקת תוכנית הגרעין שלה. קזאי תיאר את ההתבטאויות כ"איומים מרושעים, הפרה בוטה של העקרונות הבסיסיים ביותר של החוק הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully