וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם כבר למות, אז בחור שחור

אביטל שוסהיים

9.9.2008 / 14:34

אם ניסוי העל ייכשל, חור שחור עלול לבלוע את הפוליטיקאים ואת העבריינים המקומיים. אביטל שוסהיים חושבת שזה עדיף על טיל אירני

התחזיות השחורות מדברות על חורבן כדור הארץ, כבר מחר. הארגון למחקר גרעיני של האיחוד האירופי מתכוון לערוך ניסוי שנועד לגלות מה קרה לאחר שהעולם נוצר במפץ הגדול. לשם כך נבנה מאיץ חלקיקים מיוחד שינסה לשחזר את הארוע המכונן. המדענים מקווים למצוא תשובות לכל מיני שאלות פיזיקליות מהותיות, כמו מדוע העולם נראה כפי שהוא נראה? מהי מסה, ומהו כוח המשיכה? אלא שבמקרה שהניסוי ישתבש, עלולים להיווצר חורים שחורים שיגדלו ללא שליטה ויבלעו את תושבי כדור הארץ.

יש נחמה במחשבה על חורבן כה מהיר ונחמד. עם כל האיומים שסובבים אותנו, דווקא מוות מסוג שכזה לא העלינו במחשבתנו. השגרה בישראל ובעולם בכלל מזכה אותך בחיים מלאי חרדות: אתה נושם אוויר שגורם לך לסרטן, אוכל מזון מרוסס ומלא בחומרים משמרים, משרת בצבא ועולה על אוטובוס שעלול להתפוצץ בכל רגע. גם בחו"ל אין מנוחה, כשכל דובר ערבית הוא מבעד לעיניך הפרנואידיות פעיל חיזבאללה פוטנציאלי, שכל מעייניו נתונים לנקמת מותו של עימאד מורנייה ביהודי הקרוב.

ומעל לכל מרחף האיום האירני. כי הרי מי יודע מתי יחליטו שם למעלה להתקיף את אירן, אחמדינג'ד יממש את איומיו וטיל גרעיני ייפול במרכז העיר. אלו מבינינו שאינם מחזיקים במקלטים גרעיניים ימותו מייסורים, וכל השאר יגדלו זרוע חמישית.

תארו לעצמכם: יום שגרתי במדינת ישראל. הפוליטיקאים מקשקשים, העבריינים מחסלים, טחנות הצדק טוחנות לאט - ופתאום מגיח לו חור שחור משום מקום ובולע את כולנו. וכך, פתאום, נגאלת מדינה שלמה מייסוריה ושלווה גדולה נופלת על הכל.

הגמרא במסכת ברכות אומרת שקיימים 50 אלף סוגי מיתות. הדרך הטובה ביותר למות בה, כך כתוב, היא מיתת הנשיקה, המשולה למשיית שערה מתוך כוס חלב. אם כך, אולי באמת הדבר הטוב ביותר יהיה שיבוא איזה חור שחור וייקח את כולנו לאין סוף - או מה שזה לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully