וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת רצח פרופ' ניב: נעצר חשוד נוסף

נתיב נחמני

9.9.2008 / 8:40

שבוע לאחר מעצר חשוד במעורבות ברצח פרופ' דוד ניב לפני כשנה וחצי, עצרה המשטרה גם את עימאד אל מוגרבי, תושב רמלה

התפתחות נוספת בפרשת הרצח של פרופסור דוד ניב, הרופא שנורה ברכבו לפני שנה וחצי. חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרו חשוד נוסף בפרשה, עימאד אל מוגרבי, תושב רמלה בשנות ה-30 לחייו. אל מוגרבי כמו גם העצור הקודם בפרשה נחשד בגניבת רכב ובהשתתפות ברצח עצמו. נכון לזמן זה אל מוגרבי מכחיש את החשדות נגדו.

"מפליא אותו שמרשי נעצר בחשד למעורבות בפרשה הזו", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות עורך דינו של אל מוגרבי גיורא זילברשטיין, "אני בטוח שבימים הקרובים יתברר שאין לו קשר לפרשה והוא ישוחרר".

בשבוע שעבר האריך בית משפט השלום בתל אביב ב-15 ימים את מעצרו של סלים אל-באז, תושב כפר קאסם בן 36, שנחשד אף הוא במעורבות ברצח פרופסור ניב. מעצרו של אל-באז הפך את החקירה בפרשה לגלויה. בבקשת המשטרה, שהוגשה על ידי נציג המשטרה, מפקח יוני חג'ג', נכתב כי אל-באז חשוד בכך שקשר עם אחרים לרצוח את ניב. אל-באז נעצר בתאו בבית הכלא, שם ריצה 15 חודשי מעצר על עבירות רכוש והיום היה אמור להשתחרר.

פרופסור דוד ניב, בן 57, מומחה להרדמה וטיפול נמרץ ומנהל היחידה לטיפול בכאב בבית החולים "איכילוב" בתל אביב נרצח בפברואר 2007 בדרך אלוף שדה ברמת גן. עם הגיעם לזירה סברו בתחילה במשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, מכיוון שפרופ' ניב נמצא במכוניתו לאחר שהתנגש בעץ שעל אי התנועה. אך זמן קצר לאחר מכן עלה כי הוא נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון. גם בדופן המכונית התגלו קליעים. המניע לרצח טרם הותר לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully