וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הזהירה את אבוטבול לפני הירי

נתיב נחמני

8.9.2008 / 0:01

זאת בעקבות "מידע רלוונטי" שהגיע לידיה מספר שבועות לפני הניסיון לחסל את צ'רלי אבוטבול היום בנתניה. במשטרה בודקים חשד למעורבות משפחת אברג'יל בנסיון ההתנקשות

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

המשטרה הזהירה את צ'רלי אבוטבול מפני נסיון להתנקש בחייו, כך אמרו אמש (שני) ביחידה הארצית לחקירות בינלאומית במשטרה (יאחב"ל). לפני מספר שבועות נאמר לאבוטבול כי קיים חשש לחייו כתוצאה "ממידע רלוונטי" שהגיע בזמנו לידי החוקרים. עם זאת נמסר, כי בשום אופן לא היה מידע קונקרטי לגבי ניסיון החיסול אתמול בנתניה.

בתוך כך, במשטרה בודקים כמה כיוונים לחקירת ניסיון החיסול של צ'רלי אבוטבול אתמול בנתניה. בין כיווני החקירה נבדקת מעורבות של ארגון הפשע של יצחק אברג'יל. כמו כן, עולה החשד כי מדובר בסכסוך פנימי בתוך ארגון הפשע של אבוטבול עצמו או סכסוך משפחתי. כיוון נוסף שנבדק, הוא סכסוך בין בני משפחת אבוטבול לבני משפחת שירזי.

"המתנקשים היו רכובים על קטנוע"

עו"ד רויטל סוויד, פרקליטתו של צ'רלי אבוטבול, אמרה כי "לא ידוע לנו על סכסוך של צ'רלי אבוטבול עם אדם כזה או אחר שרצה לפגוע בו". לדבריה, "האירוע היה מאוד לא צפוי. למעט תיק פלילי אחד שהסתיים, וזה ספינת הקזינו שניהל באילת ושנסגרה ב-2004, לא היתה לצ'רלי מעורבות פלילית".

לדברי עו"ד סוויד, ניסיון החיסול הפתיע את בני המשפחה ואת מקורביו של אבוטבול, "זה שנים שצ'רלי מסתובב ללא שומרי ראש", אמרה. לגבי מצבו הרפואי אמרה, כי "חוות הדעת הרפואית לגבי טיב הפגיעות טרם התגבשה, אך המצב בהחלט לא טוב".

ניסיון החיסול אירע סמוך למסעדה ברחוב פנקס באזור התעשייה הישן בנתניה. צ'רלי אבוטבול נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. עוד שלושה בני אדם נפצעו באירוע, ביניהם שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. לדברי המשטרה, שני המתנקשים הגיעו למקום כשהם רכובים על גבי קטנוע, פתחו באש ונמלטו מהמקום. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום והם עורכים סריקות. כמו כן, תוגברה השמירה בבית החולים בו מאושפז אבוטבול.

שלושת הפצועים הנוספים פונו על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים "לניאדו" בנתניה. בנוסף נפצע באורח קל אחד מהמנהלים של "אולמי סילבר" הסמוכים למקום הירי. אירוע הירי התרחש במסעדת "אופסייד" הסמוכה למסעדת "בת האיכר", הנמצאת בבעלות פרנסואה אבוטבול, אחיינו של צ'רלי. שני הפצועים בתקרית, פרט לאבוטבול, הם ככל הנראה עובדי המסעדה. למשפחת אבוטובול יש לא מעט יריבים, המרכזיים שבהם הם בני משפחת אברג'יל.

"כל האירוע לקח פחות מדקה", סיפר לוואלה! חדשות עד ראיה, אחד מבעלי החנויות ברחוב. לדבריו, "שני המתנקשים הגיעו שהם רכובים על קטנוע מסוג 'טי- מקס'. אחד מהם, ירד ורוקן את כל המחסנית". לטענתו של עד הראיה "המתנקשים נראו כמו שני ילדים, חבר'ה צעירים. רציתי לצאת אליהם, אפילו רק בשביל להפיל אותם מהקטנוע כדי שלא יוכלו להימלט, אבל השותף שלי תפס אותי ואמר לי לא לצאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully