וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"ניו יורק פוסט" הודיע: תומך במקיין

טלי גולדשטין

8.9.2008 / 16:12

ה"פוסט", אחד העיתונים היומיים הנקראים ביותר בארה"ב, הודיע ולא במפתיע כי הוא תומך במקיין. "לא קורץ מהחומר ממנו קורצו הפוליטיקאים"

הצהובון ה"ניו יורק פוסט" פירסם היום (שני) את תמיכתו במועמד הרפובליקני ג'ון מקיין. "הפוסט קורא לבחירתו של ג'ון ס. מקיין כנשיא ה-44 של ארצות הברית" נכתב במאמר מערכת של העיתון.

"מקיין שירת את אמריקה במשך שנים רבות, אומץ לבו, דבקותו בעקרונות והבנתו את הסכנות והאפשרויות העומדות בפני האומה עומדות בניגוד גמור לקורות החיים העלובות של יריבו הדמוקרטי, הסנאטור ברק אובמה. מקיין נמצא בוושינגטון שנים רבות, אך הוא לא קורץ מהחומר ממנו קורצו הפוליטיקאים בבירה. הוא יודע היכן נמצא הכוח וכיצד לנצלו, אך הוא לא שולט בו", נכתב במאמר.

ה"ניו יורק פוסט" מוסיף כי בחירתה של שרה פיילין הכריזמטית והחזקה במועמדת לסגניתו, מדגישה נקודה זו. "השניים יודעים כיצד 'לשחק יפה' עם אחרים ותכונה זו היא נכס בזמן בו קבוצות אינטרסים – לוביסטים, עורכי דין ואחרים – משתמשים בהשפעה העצומה שלהם מבלי להתבייש. אובמה וסגנו ג'ו ביידן עומדים בראש מפלגה המורכבת מאינטרסים מיוחדים", דברי העיתון.

ב-31 בינואר, בעיצומם של הפריימריז הדמוקרטיים והרפובליקניים, פירסם ה"ניו יורק פוסט" כי אם ייאלץ לבחור בין המועמדים הדמוקרטיים הילרי קלינטון וברק אובמה, הוא יעדיף להעניק את תמיכתו לאובמה. העיתון כינה אז את בני הזוג קלינטון "אופורטוניסטים ומחרחרי שערוריות" בעוד אובמה "מייצג התחלה חדשה" עבור האומה האמריקאית.

ה"ניו יורק פוסט" נמצא בבעלות ניוז קורפ, ענקית המדיה שבשליטת איל המדיה רופרט מרדוק. ה"פוסט" הוא אחד העיתונים היומיים הנקראים ביותר בארה"ב ומדורג במקום החמישי מבחינת היקף תפוצה יומית. ציבור הקוראים של ה"פוסט" – הנחשב "צהובון" - כולל בעיקר אוכלוסייה בעלת צווארון כחול, השומרת נאמנות למפלגה הרפובליקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully