וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבס תובעת את אהובי: הפר התחייבויות במיזם מלונות הילטון

רוני רוזמן

8.9.2008 / 15:27

חברת חבס השקעות תובעת את יגאל אהובי, בטענה כי הפר התחייבות לרכוש את אחזקותיה במיזם מלונות הילטון

חברת חבס השקעות הגישה היום תביעה נגד איש העסקים יגאל אהובי, בטענה כי הפר התחייבות לרכוש את חלקה של חבס במיזם מלונות הילטון. מכתב התביעה עולה כי בין הצדדים נחתם הסכם בו התחייבו אהובי וחברת בלנהיים (Blenheim) שבשליטתו לרכוש את אחזקותיה של חבס במיזם מלונות הילטון, אך לטענת התובעת, אהובי ניסה להתחמק מביצוע העסקה.

לפי טענות חבס, לאחר שהודיעה לאהובי כי היא עומדת על כך שיממש את ההסכם, אהובי ביקש מהחברה להימנע מפתיחת הליכים משפטיים והחל לפעול להשלמת העסקה, אולם גם הפעם העסקה לא הושלמה ואהובי ניסה שוב להתחמק מביצועה.

חבס מבקשת מבית המשפט לאכוף על אהובי ועל Blenheim לקיים את ההסכם ביניהם לרכישת אחזקותיה של חבס במיזם מלונות הילטון. כתב התביעה הוגש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב באמצעות עוה"ד דורי קלגסבלד, אמיר שרגא וגל לויטה.

זו התביעה השנייה בתוך שבוע המוגשת נגד אהובי וצדדים אחרים המעורבים במיזם מלונות הילטון. ביום שני בשבוע שעבר הגישו שמואל אוזן וחברת יאנטרה תביעה נגד אהובי ואנשים נוספים המעורבים בעסקה, בה נטען כי אהובי פעל להפרת התחייבויות שונות שניתנו לתובעים. בתביעה נטען כי אהובי נקט צעדים אלה לאחר שהתובעים גילו כי הוא ומקורביו נטלו שלא כדין מכספי שאר המשקיעים במיזם מלונות הילטון ובמיזם נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully