וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים אוחנינה שוב נעצרו

נתיב נחמני

8.9.2008 / 12:01

הפעם נעצרו רפי ומשה, נגדם מתנהל משפט בו הם מואשמים ברצח כפול, בחשד לסחיטת דמי חסות ובחשד שניסו להימלט מהארץ

האחים רפי ומשה אוחנינה נעצרו היום (שני) שוב, הפעם בחשד לסחיטת דמי חסות ובחשד שניסו להשיג דרכונים על מנת להימלט מהארץ, טרם סיום משפטם בגין רצח כפול. מחר יובאו האחים לבית משפט העליון בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. מהמשטרה נמסר כי בקרוב צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

ביוני 2004 הוגש נגש האחים אוחנינה כתב אישום בגין רצח כפול במספרה בהוד השרון. לפי כתב האישום, האחים שלחו את המתנקש ירון סנקר שיחסל את העבריין חיים שאבי. סנקר איתר את שאבי במספרה בהוד השרון, ירה לעברו מספר רב של כדורים והרג גם את הספר תומר שבת. מכיוון שמשפטם נמשך מאז ללא תוצאות, הוחלט לשחררם למעצר בית באיזוק אלקטרוני עד לתום ההליכים המשפטיים.

"הם לא מפסיקים להפר את התנאים ולעבור עבירות", אמר גורם במשטרה. לפני כחמישה חודשים נעצר משה לאחר שבביתו נתפס אקדח. חודשיים לפני כן נעצר רפי אחיו בגין אותה העבירה בדיוק. היום המשטרה טוענת כי יש בידה ראיות לכך שהאחים התכוונו להימלט מהארץ באמצעות דרכונים מזוייפים, כשמעצר הבית בו הם שוהים עדיין תקף.

"רפי מנהל את המשפט שלו כבר למעלה מארבע שנים וחצי והוא מתייצב לכל הדיונים ונלחם להוכיח את חפותו", אמרה היום לוואלה! חדשות עורכת דינו, ליה פלוס. "טענת המשטרה על הניסיון להשיג דרכונים משוללת כל יסוד", טענה. לדבריה, בחיפוש שערכה המשטרה בביתו לא עלו ממצאים היכולים לקשור אותו לחשדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully