וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה פיילין כובשת גם את עולם האופנה

טלי גולדשטין

7.9.2008 / 22:43

משקפיה המעוצבים של המועמדת לסגנות הנשיאות במפלגה הרפובליקנית, עוררו סערה והפכו לפריט חובה בקרב שוחרי האופנה

אין ספק שאף מירוץ לבית הלבן לא היה כל כך שזור בתרבות הפופ האמריקאית כמו המרוץ השנה. שמות של סלבריטאים כמו פריס הילטון ובריטני ספירס עולים בנשימה אחת עם שמות המועמדים לנשיאות ברק אובמה וג'ון מקיין, פוליטיקאים רציניים שאמורים להנהיג בקרוב את העולם החופשי. בתוך הקלחת התקשורתית, גם מקומו של עולם האופנה אינו נפקד.

היינו כבר עדים לביקורת על חליפות המכנסיים של הסנאטורית ויריבתו לשעבר הילרי קלינטון ולביקורת קטלנית על בגדיו וסגנון לבושו של אובמה. אפילו דונטלה ורסאצ'ה, אחת מסמלי עולם האופנה, החליטה להפנות לאובמה כמה עצות לגבי סגנון לבושו. וכעת נראה שתורה של שרה פיילין, המועמדת לסגנות הנשיאות במפלגה הרפובליקנית, להיחשף לעין המצלמות. לא מדובר בדיון לגבי בתה בת ה-17 שבהריון או החקירה לגבי התנהלותה האתית בעודה מכהנת כמושלת אלסקה. הדבר שמסעיר עתה את האמריקאים הוא המשקפיים שמרכיבה פיילין.

המשקפיים חסרי המסגרת אותם מרכיבה פיילין, שעוצבו על ידי המעצב היפני קזואו קוואסקי, הפכו בשבוע האחרון לפריט חובה בקרב שוחרי האופנה בארצות הברית, דמוקרטים ורפובליקנים כאחד. למעשה, הם מאיימים להפוך לסמל ההיכר של מלכת היופי לשעבר, כפי שחליפת המכנסיים הצבעונית של קלינטון ליוותה אותה במשך כל הקמפיין.

החברה שמייצרת את המשקפיים דיווחה כי היא אינה עומדת בזרם ההזמנות. "ספקיות המשקפיים החלו להכפיל את המלאי של מסגרות המשקפיים של פיילין על רקע הדרישה הגוברת", אמרה איימי האן, סגנית נשיא "איטלי אופטיק". לדברי אחת הלקוחות, "פיילין נראית חכמה, מתוחכמת ואלגנטית כשהיא מרכיבה את המשקפיים".

בעוד פיילין היא אינה האישה המפורסמת הראשונה שמרכיבה משקפיים – השחקנית טינה פיי וכוכבת תוכניות האירוח סאלי ג'סי רפאל אף הן מתהדרות בזוג – בתעשיית האופטיקה אומרים, כי עבר זמן רב מאז הם קיבלו כזו זריקת מרץ מדמות מפורסמת כלשהי. מסגרת המשקפיים הנחשקת של פיילין, העולה 375 דולר בארה"ב, מייצרת "באז" אפילו בשבוע האופנה המתקיים בניו יורק.

"בדומה למהפכה שעורר הכובע של ג'קי קנדי, כך גם משקפי פיילין יהפכו לפריט אופנה מהפכני", אמר אחד המעצבים. מעבר לפן האסתטי, לפיילין יש גם סיבות פרקטיות להרכיב משקפיים – עליה לראות טוב כשהיא צדה איילים באלסקה ואולי גם חיות טרף אחרות בוושינגטון בבוא הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully