וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר קורא לערוך עימות בין 4 המתמודדים

פנחס וולף

7.9.2008 / 21:26

בביקורת מרומזת על מופז אמר השר לביטחון הפנים, כי אינו מבין למה מועמד אחד לראשות קדימה סירב לעימות. לבני: "לאזרחים מגיע יותר"

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

השר לביטחון הפנים אבי דיכטר קרא הערב (ראשון) לעימות טלוויזיוני בין ארבעת המועמדים לראשות קדימה. "לא הצלחתי להבין למה מועמד אחד סירב לכך (מופז – פ.ו). אין שום סיבה לבהלה ולחשש. כולנו יודעים שבסופו של דבר הטוב ביותר יזכה ויוביל את קדימה ואת ממשלת ישראל", אמר דיכטר בכנס בחירות לראשות עיריית חולון. לדבריו, "מי שיזכה בראשות קדימה יצליח להוביל ממשלה עד 2010".

בנוגע למהלכים שמנסה לקדם ראש הממשלה אמר דיכטר, כי "אני יודע שכרגע ישנם מהלכים של קיצורי דרך כמו הניסיונות לזרז תהליכים עם הרשות הפלסטינית או מהלכים כגון תכנית "פינוי פיצוי". דברים אלה יתקעו אותנו בהמשך עמוק עמוק". דיכטר העריך כי יתקיים סיבוב שני בפריימריז.

שרת החוץ ציפי לבני אמרה בכנס, כי "כל אחד מאיתנו מאמין שלאזרחי המדינה מגיע משהו טוב יותר, שיאפשר להם לחיות עם סיפוק. האזרח רוצה לצאת מהבית עם תחושת ביטחון אישי ולדעת שילדיו בטוחים בדרך לבית הספר. דרך אחת לקבל שירותים אלו, תלויה בממשלה ודרך שניה תלויה בשלטון המקומי ורק שילוב בין השניים יכול לייצר את השינוי".

השר מאיר שטרית, המתמודד בפריימריז על ראשות קדימה, אמר אמש כי להערכתו "יהיה סיבוב שני ואתם תיראו שהפער בין הסקרים למציאות יהיה גדול, הסקרים הם בלוף, זה לא סקרים זה שקרים. אותם אנשים שבונים את תפיסת עולמם על בסיס סקרים עושים טעות". שטרית הוסיף כי "אני מרגיש תמיכה ממגזרים רבים. תקופת העשייה של כל המועמדים ביחד מסתכמת ב-15 שנה בערך ולי יש עשייה של 36 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully