וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על אולמרט להכריז מיידית על נבצרות"

פנחס וולף

7.9.2008 / 20:51

כך אמרה ח"כ זהבה גלאון בתגובה להמלצת המשטרה להגיש כתב אישום נגד אולמרט. ח"כ שלמה מולה: "צריך לחכות להכרעת ביהמ"ש"

במערכת הפוליטית חיכו הערב לראות האם תמליץ המשטרה על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט. כשיצאה ההודאה התגובות לא איחרו לבוא.

ח"כ זהבה גלאון (מרצ) קראה הערב לאולמרט להכריז על נבצרות. "אני קוראת לראש הממשלה להכריז לאלתר על נבצרות. לא ייתכן שראש ממשלה מושחת, שיש כוונה להגיש נגדו כתב אישום, ימשיך להוביל את המדינה. מדובר בפגיעה באושיות הדמוקרטיה, ואם לא יכריז על נבצרות, על היועץ המשפטי לממשלה לעשות זאת.

יו"ר מרצ, ח"כ חיים אורון, התייחס גם הוא להמלצת המשטרה ואמר: "המלצת המשטרה מכילה את ההאשמות החמורות ביותר שניתן לייחס לאיש ציבור. אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה להגיש את חוות דעתו לאלתר על מנת לאפשר למערכות המשפטית והפוליטית לפעול בהתאם".

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) קרא גם הוא לאולמרט להכריז על נבצרות. לדבריו, "ההודעה הזו היתה צפויה זמן רב מדי. מה שבלתי נסבל במערכת אכיפת החוק שלנו היא האיטיות שבה מתנהלות טחנות הצדק. עד שהשוטרים והתביעה יגמרו להעמיד לדין ולהרשיע את אולמרט, ממשיך העבריין לכאורה לנהל את ענייני המדינה. במקרה זה חייב היועמ"ש להודיע על נבצרות מיידית של רוה"מ".

חבר הכנסת שלמה מולה, חבר במפלגתו של אולמרט אמר הערב כי "המשטרה עושה את עבודתה, אבל מי שצריך להכריע זה בית המשפט. עובדתית המצב לא טוב, לא כל יום המשטרה ממליצה על הגשת כתב אישום נגד ראש ממשלה. אולמרט הוא ראש הממשלה ואני מאחל לו שייצא זכאי מכל הפרשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully