וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 שנות מאסר לנהג שתקף מינית טרמפיסטיות

קובי מנדל

7.9.2008 / 17:38

שי אלקיים הורשע כי במהלך השנתיים האחרונות נהג לאסוף טרמפיסטיות ולבצע בהן את זממו. "הציבור זכאי להגנה מעבריינים שכמותו"

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) על שי אלקיים, בן 32, מקרית ביאליק, 9 שנות מאסר בפועל, שנתים מאסר על תנאי ופיצויים של 55 אלף שקל. אלקיים, נשוי ואב לתאומים, הורשע במעשים מגונים, מעשה סדום ובניסיון לאונס בשלושה מקרים שונים כלפי נשים שונות.

אלקיים הורשע כי במהלך השנתיים האחרונות לקח שלוש מתלוננות בנפרד, כטרמפיסטיות ברכבו, וביצע בהן מעשים מגונים ומעשה סדום. השופטים, אילן שיף, חני הורוביץ וצילה קינן ציינו בגזר הדין כי "מעשיו של הנאשם חמורים. מדובר בסדרה של שלושה מעשים מתוכננים שנעשו בשיטה דומה, תוך כפיית רצונותיו הנלוזים של הנאשם על צעירות בשנות העשרים לחייהן".

השופטים הוסיפו כי "הנאשם ניצל לרעה את האמון שרחשו לו המתלוננות בעת שהציע להן "טרמפ" וביצע בהן את זממו באלימות, תוך שהוא גורם, בין השאר, לשבר באצבעותיה של המתלוננת ולשריטות רבות וטראומה נפשית לשלוש המתלוננות".

"הציבור זכאי להגנה מפני הנאשם ועבריינים שכמותו. סדרת מעשי הנאשם מעידה על מסוכנותו לציבור. ראוי במקרה כזה לגמול לנאשם על מעלליו ולהעדיף את האינטרס הציבורי על נסיבותיו האישיות של הנאשם". השופטים התייחסו בגזר הדין גם לבקשת הנאשם שטען כי זה עונש המאסר הראשון שהוא עומד לרצות, וכן בקשתו לעזרה באמצעות טיפול רפואי .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully