וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת אישית תוצמד לכל כיתה עם ילד מוגבל

נעמה טלמור

7.9.2008 / 14:22

לאחר שלושה שבועות של הפגנות, הגיעו ההורים ומשרד החינוך לפשרה. לכל כיתה שבה לומד ילד בעל לקות קשה תוצמד סייעת אישית

לאחר שלושה שבועות של הפגנות, הגיעו היום (ראשון) נציגי ההורים של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומשרד החינוך, להסכמה לגבי הצמדת סייעות אישיות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים. על פי ההסכם לכל כיתה בה ישנו ילד בעל צרכים מיוחדים תוצמד סייעת.

כאמור, במשך שלושה שבועות הפגינו נציגי הורים מול ביתה של שרת החינוך, יולי תמיר, במחאה על אופן הצמדת הסייעות האישיות. הורי התלמידים דרשו כי לכל תלמיד שסובל מלקות קשה תוצמד סייעת אישית, אך משרד החינוך הציע "סייעות כיתתיות". על פי ההסדר החדש, לכל כיתה תוצמד אמנם רק סייעת אחת, אך היא תשמש כסייעת אישית לילד בעל צרכים מיוחדים מאותה כיתה, וזאת על ידי חמישה סעיפים שיגדירו את עבודתה. בעקבות ההסכם יפסיקו הורי התלמידים את הפגנות מול ביתה של תמיר.

רוני גינת, אביו של רועי רפאל גינת, הסובל ממחלת סי פי, עיוורון ואוטיזם, סיפר היום לוואלה! חדשות כי ההסכמות ייחתמו בימים הקרובים. "קיבלנו מה שרצינו" אמר גינת, "הסייעת תוצמד לילד המוגבל ולהורים תהיה האפשרות לפנות בכל רגע נתון למנהלת ואף למפקחת במידה והם לא יהיו מרוצים. הסייעת שתוצמד לכיתה של הילד בעל הצרכים היא אולי לא שלו אבל היא בשבילו ועבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully