וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנו של משעל: "קיבלנו את המכתב לשליט"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.9.2008 / 13:06

מוסא אבו מרזוק אישר כי ארגונו קיבל לידיו את המכתב שכתב נועם שליט לבנו. משעל: "השלטונות הסורים לא דרשו ממני לעזוב"

סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, אישר כי חמאס קיבל לידיו את מכתבו של נועם שליט לבנו, החייל החטוף גלעד שליט. בשיחה שקיים עם סוכנות הידיעות הגרמנית סרב אבו מרזוק לגלות מי הגורם שהעביר לחמאס את המכתב. "אין זה חשוב. מה שחשוב הוא שקיבלנו את המכתב וזה מספיק", אמר.

ביום שישי דיווחה סוכנות הידיעות הקטארית כי ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל קיבל לידיו את המכתב שכתב נועם שליט לבנו. לפי הדיווח, המשלחת הצרפתית לפסגה המרובעת שנערכה בשבוע שעבר בדמשק העבירה אותו למשלחת הקטארית ואלו העבירו אותו למשעל. בדיווח נמסר עוד כי "משעל הבטיח להעביר את המכתב לשליט".

לפי דיווחים נוספים, נשיא צרפת ניקולא סרקוזי העביר את המכתב לנשיא סוריה בשאר אסד אולם הוא סרב להעבירו למשעל "משום שאינו רוצה להיתפס כמתווך בין ישראל לחמאס". בסופו של דבר הועבר המכתב לאמיר קטאר, השייח' חמד בן חליפה אל ת'אני, ואנשיו העבירו אותו למשעל. סרקוזי מעורב במאמצים לשחרור שליט, המחזיק גם באזרחות צרפתית.

בתוך כך, חאלד משעל התייחס אמש לפרסומים לפיהם הנהגת חמאס עזבה את דמשק וכי משעל עצמו עבר להתגורר בסודן במסגרת הסכם בינו לבין המשטר הסורי. "נושא זו אינו עומד כלל על הפרק. השלטונות הסורים לא דרשו זאת", הבהיר משעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully