וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - ימים תזזיתיים

יאיר טריבלסקי

7.9.2008 / 12:42

יאיר טריבסלקי ניתח עבורכם את מפת כוכבי השמים והרי התחזית שלו: הרבה אקשן, שיקול דעת מוטעה ואופטימיות מוגזמת

זה עלול להיות אחד השבועות (שבין 7 ל-13 בספטמבר) היותר מוטרפים של התקופה האחרונה, חברים. כולם לשים לב לכוכב יופיטר שעושה פוזות היסטריות ומנסה להפעיל כל כוכב אפשרי בשטח. האמת? הוא גם מצליח בזה לא מעט. מי אמר שכוכב יופיטר הוא רק סבא נחמד עם זקן לבן שמביא איתו חבילות מאמריקה? יופיטר עשוי להתגלות השבוע ואפילו בשבוע שלאחר מכן כיצור אסרטיבי לחלוטין, שמביא איתו ים של אקשן יחד עם ים של שגיאות בשיפוט, אופטימיות מוגזמת והפסדים כספיים פה ושם למי שבאמת הקשיב לו והחליט בכל זאת להמר בבורסה כזו או אחרת.

הזוית המסוכנת של השבוע

הזוית הזו היא לאו דווקא עם יופיטר, מעניין, אלא דווקא עם אורנוס התזזיתי. השמש, מיקוד הדברים, יוצרת זוית של עימות עם כוכב אורנוס, אלמנט שמביא איתו חוסר סבלנות לא קטן ועצבנות מסויימת, בעיקר כלפי כל מי שלא מבין אותנו במהירות, זז בקצב שלנו, או פשוט לא אינטליגנט כמונו... סערות ודרמות, ניתוקים קטנים וגדולים – כל אלה גם עלולים להגיע לקראת סוף השבוע אם לא ניזהר ולכן כדאי כבר עכשיו להחליט על איפוק ובעיקר - לדחות החלטות. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, בתולה ודגים.

הזוית המעצבנת של השבוע

זו הצמידות שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין מרס האסרטיבי. הזוית הזו עלולה להפוך כל ויכוח קטן למלחמת עולם אמיתית, בעיקר כי ההזדהות של כולנו עם המלים הופכת להיות גדולה במיוחד: מלים. עקרונות, רעיונות ויוזמות - הכל הופך להיות מאוד אישי השבוע, אישי מדי אפילו וללא פרופורציות, אלמנט שעלול לדחוף כמה מאיתנו להכריז בדרמטיות שאם לא מסכימים איתנו - פשוט נלך וזהו.

אולי משום כך כדאי גם באמצע התהליך לחשוב לאן באמת רוצים להגיע ולא לאפשר לאדרנלין לסחוף אותנו למחוזות לא מוכרים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הרגשות השבוע

לא פשוטים. צמידות של ונוס הרגשית עם מרס האסרטיבי, מביאה איתה מין מרמור מתמשך כזה לאורך השבוע, סטייל אכלו לי שתו לי, שלא ממש נגמר, מין קוטריות שכזו שרק מחפשת לה סיבה להגיח החוצה ולהתנפל על מישהו עם ים של טענות צודקות.

כן, הצדק חוגג השבוע, אולי כי זה הצורך שלנו להפגין גישה פולנית צודקת ומתמרמרת ואולי כי צדק הוא גם שמו השני של יופיטר, שהוא זה שחוגג השבוע בשמים. מי שיצליח לשים לרגע את הצדק הזה בצד ולהסכים להיות חכם ולא רק צודק לרגע - יזכה בגדול. זה נכון לזוגיות, למערכות יחסים בכלל ולדיאלוג עם העולם. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהתהליך? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האופטימיות השבוע

האופטימיות עשויה לחגוג השבוע, כשיופיטר כוכב השפע שבמזל גדי יוצר זויות פעולה למרקורי, מרס וונוס במזל מאזניים, מה שעלול להביא איתו גלים של חיוכים גדולים וחוסר זהירות מסורבל, אולי כי ישנה תחושה שסוף סוף משהו נפתח באוויר גם עבורנו ואולי כי התחושה הזו גם נכונה. אבל בלי התייחסות נכונה והולמת, אנו עלולים לפספס את המומנטום וליפול על הפנים. גישה מעשית שתאזן את האופטימיות הזו ותדחה את ההחלטות החשובות לשבוע הבא - מומלצת. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות קשת, תאומים, בתולה, טלה, שור, מאזניים ו...כל השאר.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - לפעול בזהירות רבה, לא להגזים בפעילות פיזית ולשמור על החיוך.

שור – להפסיק לקטר, לראות את העובדות כפי שהן ולממש פוטנציאלים.

תאומים – לא להפוך כל ויכוח לדרמה, אלא להתמקד בעובדות.

סרטן – למקד את תשומת הלב בבית ובסביבתו ובנושאי משפחה.

אריה – לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ולא להגיב מהשרוול.

בתולה – לשמור על הכסף שלכם ולא לעשות שטויות.

מאזניים – לקבוע לו"ז מדויק לפעילות, כדי שלא לפספס הזדמנויות.

עקרב – להישאר על הקרקע ולא להיסחף לפעילות חסרת תכלית.

קשת – לחפש דרכים פרקטיות להפוך את כל האקשן הזה למעשי.

גדי – להכניס קצת יותר הומור לפעילות ולהוריד את מפלס הרצינות.

דלי – גישה מרדנית ודווקאית תהרוס קשרים יפים. היצמדו לפרטים הקטנים.

דגים – זהירות עם כספים, זהירות ביחסים ובעיקר זהירות בכבישים.

שאלות ותשובות

נולדתי בתאריך 23.4.1983, בחיפה, בסביבות השעה 22:00.
לצערי, עד היום לא הייתה לי אף מערכת יחסים זוגית משמעותית.
האם יש משהו באופק? אני לא מדברת רק על נישואין, אלא בכלל מערכת יחסים טובה ומלאה.

תשובה: ובכן, שני אלמנטים במפת הלידה שלך מפריעים לתחום הזוגי. האחד, ונוס במזל תאומים בזוית של עימות לאורנוס כוכב הניתוקים הריגושים והשינויים, שמתקשה לשמור על מתח ועניין ביחסים לאורך זמן, משתעממת מהר וזקוקה להרבה מרחב וחופש אישי והשני - הירח במזל בתולה ששולח זוית של מתח לשמש וביחד איתה מביא גם לא מעט ביקורתיות, קיטורים וחוסר שביעות רצון כמעט מכל קשר. האופק במזל קשת מראה גם הוא על רצון לחופש ועצמאות וכדאי לבדוק עם עצמך עד כמה באמת את מתאימה למערכת יחסים זוגית לאורך זמן ועד כמה את נהנית מהחופש האישי שיש לך, שמעניק לך בונוסים לא קטנים מבחינה רגשית ואישיותית.

בגדול, המחיר לעצמאות שאת עלולה לפגוש בזוגיות עלול להיות יקר מדי עבורך ובאופן לא נראה שלעתים את מנתבת את הדברים כך שבסופו של דבר תשארי עצמאית בשטח... חומר למחשבה. בקיצור, זה תלוי בך הרבה יותר ממה שאולי נראה לך ומכאן גם היכולת לשנות אם תחליטי.

שאלה: שלום יאיר. נולדתי בתאריך 4.4.1958, בשעה חמש לפנות בוקר. למעלה מחמש שנים אני בזוגיות עם עליות וירידות ואני תוהה האם עלי למסד את הקשר.

תשובה: ובכן, במפת הלידה שלך אפשר למצוא את הצורך הזה בעימותים. השמש, מיקוד האני, מול הירח - עולם הרגש, כבר מראה שזה פחות או יותר היה גם המודל בבית, מבחינת מודל הזוגיות והנישואים. כוכב מרס במפה שלך מול אורנוס מראה על צורך בריגושים וניתוקים מהפרטנר, ונוס הרגשית מול פלוטו הכוחני מראה על צורך להגדיר שוב ושוב טריטוריות ביחסים. נראה שאת בעצמך יוזמת חלק לא קטן מהדרמות והסערות האלה שגם מרגשות אותך לא מעט... מהמקום הזה, לא חשוב אם תמסדי את הקשר הזה או לא, מכיוון שגם הקשר הבא מן הסתם יהיה כזה. מצד שני, אם הפרטנר חכם ומודע לעצמו, אולי כדאי למסד - ואז לעשות עבודה כנה ואמיתית על העולמות הרגשיים של שניכם, כדי לשנות את הדברים אם הם מפריעים לשניכם.

שאלה: נולדתי בתאריך 7.1.1953 בין השעות 5.00-6.00 בבוקר. לפני כשנה סיימתי לימודי משפטים. האם תהיה לי פרנסה טובה כעו"ד ובאיזה תחום משפטי כדאי לי יותר להתרכז?

תשובה: ובכן, המונח "פרנסה טובה" הוא מאוד אישי בכל מפה. במפה שלך נמצא שליט בית הכספים בבית החברות הגדולות והארגונים ויוצר זוית הרמונית לונוס ומרס, אלמנט חיובי לגבי הנושא. הצמידות שלו לנפטון ומיקומם של ונוס ומרס במזל דגים, מראה על צורך להגדיר מטרות באופן מדויק ולא לאפשר למצבי הרוח שלך ולמעורבות הרגשית לקבל החלטות עבורך מבחינת כספים.

לגבי התחום המשפטי: מרקורי שממש נמצא על האופק במזל גדי, מדגיש ענייני חוזים, חוק ומשפט. הירח במזל מאזניים במקום הגבוה ביותר במפה, מראה על צורך לעסוק בנושאי אדם וחברו, שותפויות ונושאי נישואים ובינו לבינה. הצמידות שבין מרס לונוס מדגישה גם היא נושאי שותפויות ובינו לבינה. השמש מול אורנוס מאפשרת הצלחה בדיני חברות. יש כישורים בכמה תחומים, אבל ההעדפה כנראה היא בנושאי יחסים, שותפויות ובינו לבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully