וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר לנהג שהרג את הזוג וייסלר

עדי שמחוביץ

7.9.2008 / 11:58

עאוני ג'בארה הורשע כי עבר צומת באור אדום והתנגש ברכב בו נסעו מנחם ונינה וייסלר ושלושת ילדיהם. "רודפים אותי כי אני ערבי"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ענת ברק)

עשר שנות מאסר, מהן שמונה בפועל, נגזרו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב על עאוני ג'בארה, תושב טייבה בן 50, שהורשע בהריגה ובחבלה בכוונה מחמירה, לאחר שגרם למותם של מנחם ונינה וייסלר מצור יגאל, ופצע את שלושת ילדיהם בתאונת דרכים במרץ 2007.

"מהתחלה התקשורת שפטה אותי. אני עברתי בירוק. רודפים אותי כי אני ערבי", צעק ג'בארה עם תום המשפט. עורך דינו החדש, יגאל טמיר, אמר לוואלה! חדשות כי בכוונתו לערער על החלטת בית המשפט. לדבריו, "הכרעת הדין מוטעית ושגויה ולא היה מקום להרשיעו. כל הראיות מוכיחות כי חצה באור ירוק. אין תקדים לחומרת העונש והוא נובע משפיטתו על ידי התקשורת".

התאונה אירעה בתחילת מרץ 2007 בצומת כוכב יאיר בכביש 444. בהגיע ג'בארה לצומת היה הרמזור אדום במשך לפחות שבע שניות, אך הוא התעלם מכך והמשיך בנסיעתו. במרכז הצומת התנגש ג'בארה בעוצמה במכונית המאזדה של בני הזוג וייסלר שעברה באור ירוק. כתוצאה מההתנגשות הועפה המכונית באוויר ונחתה על אי תנועה. שני בני הזוג נהרגו במקום ושלושת ילדיהם נפצעו - בהם בתם הצעירה, בת חמש וחצי, שנפגעה באורח קשה.

"עוד עשר שנים הוא ישתחרר. אחותי לא בחיים. אני מאמינה שגם המשפחה שלו, כולל הילדים, נהרסה, אבל צריך להתריע", אמרה בתגובה לגזר הדין אחותה של ההרוגה, איימי אוחנה. עם היוודע פסק הדין אמרה אוחנה: "תאונה זו תאונה ודברים קורים, אבל לעבור בצומת שבע שניות לאחר שהרמזור היה אדום - זה פשוט רצח". אוחנה אימצה את ילדיה של אחותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully