וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תכריע לגבי כתב אישום נגד אולמרט

נתיב נחמני

7.9.2008 / 1:57

לאחר סיום החקירות, המשטרה תחליט היום האם להמליץ לפרקליטות להגיש כתב אישום נגד רה"מ ב-3 הפרשות בהן הוא חשוד

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ראשי צוותי החקירה של המשטרה בפרשות בהן חשוד ראש הממשלה אהוד אולמרט יתכנסו היום (ראשון) ויקבעו את עמדת המשטרה על מנת להגישה לפרקליטות. הפרשות שייבדקו הן פרשות מעטפות הכסף, ראשונטורס ומרכז ההשקעות. דיון דומה נערך גם בבוקר יום חמישי. הפרקליטות אמורה לקבל החלטה לגבי כתב אישום תוך שבועיים לערך לאחר קבלת חומר החקירה מהמשטרה. אם אכן כך יהיה, יגובש כתב אישום עוד לפני ראש השנה.

מטרת הדיון היא בחינת מכלול הראיות בכל אחת מהפרשיות בהן חשוד אולמרט, גיבוש תיק הראיות וקבלת החלטה האם ניתן להגיש כתב אישום בכל אחת מהן. בסיום הדיונים יוחלט אם יש בידי המשטרה מספיק ראיות לכאורה כדי שהפרקליטות תגיש כתב אישום נגד אולמרט.

גורם אכיפה המעורה בפרטי החקירה אמר לוואלה! חדשות בשבוע שעבר כי קיימת תשתית ראייתית ברורה נגד ראש הממשלה בפרשת המעטפות, בפרשת ראשונטורס ואף בפרשת מרכז ההשקעות. לדבריו, גם אם העד המרכזי בפרשת המעטפות, מוריס טלנסקי לא יגיע להמשך העדות, ישנן מספיק ראיות להגשת כתב אישום: "עדויות שאר המעורבים בפרשה, בעיקר זו של אורי מסר, והראיות שנאספו על ידי חוקרי המשטרה הן בישראל והן בארה"ב, מספיקות להגשת כתב אישום נגד אולמרט", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully