וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז ללבני: "איפה הבושה?"

פנחס וולף

6.9.2008 / 22:33

השר תקף בחריפות את יריבתו, בעקבות פרסום לפיו יו”ר מטה הבחירות שלה משתמש בהטבות הקרן לרווחת ניצולי השואה

"איפה הבושה, איפה המוסר, איפה האחריות?... מדברים על ידיים נקיות, אך לא מספיק לומר זאת - צריך גם לעשות כך". כך אמר הערב (שבת) שר התחבורה שאול מופז בתגובה על פרסום בסוף השבוע, לפיו מנהל מטה הבחירות של שרת החוץ ציפי לבני, תא"ל (מיל') משה שחורי, משתמש בהטבות שמעניקה לו "הקרן לרווחה לניצולי השואה" לצרכי הפריימריז בקדימה.

בכנס פעילים של קדימה במבשרת ציון אמר מופז: "כאחד שקרא את עיתוני סוף השבוע, קשה לי להשלים עם העובדה שהקרן לניצולי שואה היא חלק ממטה בחירות, וכסף שניתן עבור זה משרת אינטרסים פוליטיים. הגברת לבני, היא זו שאמרה שלא כל מה שלא פלילי הוא בסדר. אני טוען שנאה דורש נאה מקיים... אני מצפה שהיא תעשה את הצעדים הנדרשים עכשיו ומיד, לאחר שהסוגייה נחשפה".

מופז רמז בדבריו על חוסר ניסיונה של לבני בקבלת החלטות. "הנושא שמדאיג אותי מכולם", אמר, "זה היכולת לעמוד במסכת האתגרים של המדינה: להיות מסוגל לקבל החלטות נכונות. אין לנו מקום לניסיונות נוספים. אי אפשר להתנסות על גבם של אזרחי המדינה".

"מביך לראות את התנהלות מופז"

באשר לאפשרות של בחירות כלליות אחרי הפריימריז בקדימה אמר מופז כי, "מי שרוצה בחירות כלליות, לא רואה עין בעין את האינטרס של ישראל, משום שזה מוביל למציאות שהממשלה משותקת למספר חודשים. מרבית האזרחים והסיעות בכנסת לא רוצים בחירות. לכן כשאבחר, אתחיל מיד במלאכת ההרכבה של הקואליציה על בסיס הקואליציה הנוכחית ואקרא לסיעות הציוניות הנוספות להצטרף. היו כבר 31 ממשלות. אם כל שנה וחצי-שנתיים נבחר ממשלה חדשה, אנחנו לא מתקדמים בקצב שאנחנו יכולים להתקדם".

מופז גם התייחס בכנס הפעילים למשא ומתן בין ישראל לסוריה. לדבריו יש שתי אפשרויות להסדר עם הסורים: שלום תמורת שלום או החכרת הגולן ל-40-30 שנה, "ואחר כך נראה".

מקורבי לבני מסרו בתגובה לדברי מופז כי, "מביך לראות את התנהלותו של מופז, שמבין כנראה את מצבו הקשה ומנצל כל הזדמנות שנקרית בדרכו לתת לכך ביטוי. נמשיך להציג מנהיגות אחרת, ישרה ומנצחת, שתחזיר את קדימה ואת מדינת ישראל למה שהיתה צריכה להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully