וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: 30 הרוגים בפיצוץ מכונית תופת

6.9.2008 / 20:01

בפיצוץ, שאירע בעיר פשוואר, גם נפצעו 70 בני אדם. "מניין ההרוגים צפוי לעלות כיוון שרבים קבורים עדיין תחת הריסות של בניין שקרס"

לפחות 30 בני אדם נהרגו ו-70 נפצעו היום (שבת) בפיצוץ מכונית תופת בעיר פשוואר שבצפון מזרח פקיסטן. לדברי בכיר במשטרה, "מניין ההרוגים צפוי לעלות כיוון שרבים קבורים עדיין תחת הריסות של בניין שקרס כתוצאה מהפיצוץ".

אמש נהרגו חמישה חמושים איסלמים מירי טילים בפקיסטן, סמוך לגבול עם אפגניסטן. הטילים נורו ככל הנראה ממזל"ט אמריקאי. עד ראייה שנכח במקום סיפר, כי ראה "שני מזל"טים שירו שלושה טילים". לדברי בכיר במודיעין הפקיסטני, מספר ההרוגים עלול לעלות.

ובתוך הכאוס במדינה, נבחר היום הנשיא הבא של פקיסטן - אסיף עלי זרדרי שהיה בעלה של ראש הממשלה לשעבר בנזיר בוטו שנרצחה בסוף השנה שעברה. ועדת הבחירות במדינה הודיעה כי הפרלמנט באיסלמבד אישר את מינויו של זרדרי לנשיאות.

זרדרי בן ה-53 נחשב לפרו אמריקאי, ויורש את ההנהגה ברפובליקה האיסלמית, שחמושה בנשק גרעיני, מידיו של פרווז מושרף, שנאלץ להתפטר בחודש שעבר, בעודה נמצאת במשבר פוליטי, כלכלי וביטחוני קשה ביותר. לאור ההכרזות הראשונות ממפלגתו, נדמה כי הוא צפוי להמשיך את מדיניותו הצבאית של מושרף ולהילחם נגד הגורמים המוסלמים קיצוניים שבמדינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully