וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר אחרי ה-0:5 על לוקסמבורג: "אנחנו עם הפנים לגרמניה"

מוטי איוניר היה מרוצה בסיום משחק הניצחון 0:5 בלוקסמבורג. המטרה הבאה: ניצחון בגרמניה, "הם יתנו הכל בשביל שנעלה לאליפות אירופה"

הרבה חיוכים נרשמו הערב (שישי) בנבחרת הצעירה, שגברה 0:5 על לוקסמבורג, במשחק שנערך בגשם שוטף. בנבחרת אמנם לא קיבלו את ההפתעה לה ציפו ממשחקה של גרמניה מול צפון אירלנד, אבל בהחלט מתנחמים מהופעה מצוינת ויכולת גבוהה מול הנבחרת החלשה בבית.

המאמן מוטי איווניר אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה ועוד יותר מהיכולת, היה חשוב שהשחקנים ישחקו בצורה רצינית, יילחמו, יגיעו למצבים וינצלו אותם. הבקענו חמישייה ואם מזג האוויר לא היה סוער היינו מבקיעים עוד. סיימנו שלב אחד במטרה, ועכשיו אנחנו עם הפנים לגרמניה".

המאמן הוסיף: "אחרי תוצאה של 0:5 אפשר להסתכל על הבתים האחרים ולראות מה עשו שאר הנבחרות. אתן לשחקנים לנוח וליהנות מהנצחון הזה. עכשיו אנחנו יוצאים לגרמניה, השחקנים מבינים את חשיבות המשחק, ואני בטוח שהם יתנו הכל בשביל שנעלה שוב לאליפות אירופה".

ליאור ז'אן, שכבש את השער הרביעי במשחק וגם שימש כקפטן הנבחרת הוסיף: "שיחקנו מול יריבה שהיינו צריכים לעבור ועשינו את זה בהצלחה. זה היה משחק הכנה טוב למשחק האמיתי והחשוב בגרמניה. המשחק הזה נותן לנו הרבה מאוד ביטחון לקראת יום שלישי ואנחנו מקווים לסיים את המשימה בהצלחה, עם ניצחון נוסף. אנחנו מאוד רוצים לשחזר שוב את ההישג, ולהעפיל לאליפות אירופה".

הנבחרת ממריאה בשבת לגרמניה, שניצחה אתמול (שישי) 0:3 את צפון אירלנד. התוצאה הזו הבטיחה לנבחרת לפחות את המקום השני. בשבת יתקיימו משחקים נוספים בבתים האחרים, והנבחרת תוכל לדעת את מצבה וסיכוייה לסיים בין ארבע הסגניות הטובות ביותר, שיעפילו למשחקי הפלייאוף.

ביום שלישי תתארח הנבחרת בגרמניה, כאשר ניצחון יבטיח לה את המקום הראשון וההעפלה למשחקי הפלייאוף על העלייה לאליפות אירופה, בקיץ הבא בשבדיה. תיקו צפוי גם הוא להספיק לנבחרת להעפיל דרך ארבע הסגניות הטובות ביותר.

כבר עכשיו אפשר לומר, שהתוצאות של היום היו בחלקן לטובת הנבחרת. במיוחד נכונים הדברים להפסדה של דנמרק 1:2 לפינלנד, והפסדה של פורטוגל 2:0 באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully