וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: המטען בנתניה - ניסיון חיסול פלילי

נתיב נחמני

5.9.2008 / 12:43

המטען שהתגלה ליד גן ילדים הונח סמוך לבניין בו מתגוררים הוריו של רמי אמירא - העבריין שאליו כוונו היריות שהרגו את מרגריטה לאוטין בחוף בת ים

חבלני משטרת מרחב השרון ניטרלו הבוקר (שישי) מטען צינור, שהתגלה סמוך לגן ילדים ברחוב ירושלים בעיר נתניה. מהמשטרה נמסר כי מדובר במטען חבלה שככל הנראה, הונח במקום על רקע פלילי.

המטען נמצא סמוך לבניין בו מתגוררים הוריו של רמי אמירא, עבריין שעל פי חשד המשטרה ניצל מניסיון החיסול לפני כחודש בחוף "טובאגו" בת ים, בו נרצחה מרגריטה לאוטין. החיסול אז הוזמן, על פי החשד, על ידי איציק אברג'יל. במשטרה בודקים את האפשרות שהמטען יועד לפגוע באמירא, ולפיכך, הועברה החקירה ליחידה הארצית לחיקרות בינלאומיות (יאחב"ל), שם נחקרת פרשת רצח מרגריטה לאוטין.

ממגן דוד אדום נמסר כי חובש הארגון, שהיה בדרכו לקניות, הבחין בחפץ חשוד המונח סמוך לגן הילדים. החובש מיהר להזעיק חבלנים של המשטרה, ואלו הרחיקו אזרחים מהמקום וניטרלו את המטען.

רק אתמול הוגש כתב אישום נגד רונן בן-עדי ושמעון סבח, הנאשמים ברצח לאוטין. השניים מואשמים ברצח בכוונה תחילה של לאוטין וניסיון לרצח של מוטי חסין, רמי אמירא ואחרים.

לאוטין, עובדת סוציאלית בת 31 מיהוד, נרצחה בסוף חודש יולי האחרון, כשנקלעה לקו האש של שני יורים. היורים החמיצו את מטרתם ופגעו בלאוטין, שגססה לעיני משפחתה, בזמן שבילו בחוף הים "טובגו" שבבת ים. במשטרה סבורים, כי הירי בוצע על רקע סגירת חשבונות בתוך מה שמכונה על ידי המשטרה ארגון הפשיעה של איציק אברג'יל.

עדכון ראשון: 10:43

  • עוד באותו נושא:
  • מטען חבלה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully