וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אזהרה לישראלים: אל תסעו לסיני בחגים

פנחס וולף

4.9.2008 / 16:51

המטה ללוחמה בטרור מזהיר כי חיזבאללה ינסה לחטוף ישראלים בחו"ל, כנקמה על חיסול מורניה. "להימנע מנסיעה לירדן, מצרים, סיני, תימן וחבל קשמיר"

המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע לקראת חגי תשרי, בו הוא מציין כי החיזבאללה מאשים את ישראל במותו של עימאד מורנייה, דבר המגביר את איומי הטרור מצד חיזבאללה כלפי יעדים ישראליים בחו"ל. "לפיכך, מחריף המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע הקיימת בדבר חטיפת ישראלים בחו"ל, לרבות אנשי עסקים, בעיקר כאלה המקיימים קשרים עם אנשי עסקים ערביים או מוסלמיים", נכתב.

בין המקומות המסוכנים ביותר לישראלים, נמצאות מדינות כמו ירדן, מצרים – ובעיקר סיני, תימן, חבל קשמיר וחבל צ'צ'ניה. מקומות מסוכנים, אך מעט פחות הם קניה, אינדונזיה, עומאן ומרוקו. אולם גם ביתר העולם יש איום פוטנציאלי לחטיפת ישראלים בידי חיזבאללה.

המטה ללוחמה בטרור הזהיר גם מפני הסעת שוהים בלתי חוקיים במדינה. "לאחרונה מסתמנת עליה בתופעה חמורה זו עד כי מסיעי שבחי"ם הפכו להיות סיכון ביטחוני ממשי", אמר ראש המטה, תא"ל (מיל') אלקנה הרנוף. "אזרחי ישראל נדרשים להימנע לחלוטין מהסעת פלסטינים השוהים באופן בלתי חוקי בישראל, ובכך להימנע מסיוע לטרור ובמעורבות בפלילים".

הפיליפינים, תאילנד, תורכיה ואוזבקיסטאן לא נמצאים באזהרת המסע, אולם המטה ללוחמה בטרור קבע כי, "קיים לגביהן איום טרור פוטנציאלי מזדמן ומומלץ לאזרחי ישראל לנקוט אמצעי זהירות מיוחדים בעת ביקור או שהייה במדינות אלו ולפעול על פי כללי ההתנהגות בחו"ל כפי שפרסם המטה ללוחמה בטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully