וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל עשירה יותר

אלישבע כספי

4.9.2008 / 15:54

ג'יזל – הפנים החדשות של חברת הקוסמטיקה "מקס פקטור"

מזה מספר שנים שהיא נחשבת לדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם. לפי המגזין פורבס, בשנה האחרונה לבדה היא הרוויחה 33 מיליון דולר. עכשיו היא עומדת להתעשר בעוד 2.5 מיליון ירוקים עבור חוזה של שנתיים עם ענקית הקוסמטיקה והתמרוקים מקס פקטור. בחברת מקס פקטור הודיעו, שלכבוד חגיגות ה-100 בשנת 2009 הם בחרו בג'יזל "כפנים החדשות" של החברה. בתפקידה זה מחליפה ג'יזל את כרמן אלקטה, שהייתה הפרזנטורית של מקס פקטור בשלוש השנים האחרונות.
הקמפיין עבור מקס פקטור, יהיה קמפיין "הביוטי" (בתחום הקוסמטיקה והתמרוקים ) הראשון של ג'יזל אחרי הפרידה בשנה שעברה מחברת ויקטוריה סיקריט. ג'יזל כזכור הייתה אחת משש המלאכיות המובילות את הקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקריט אשר בבעלותה גם ליין קוסמטיקה ותמרוקים משל עצמה, ולא יכלה לפרסם חברות קוסמטיקה אחרות כל עוד הייתה כבולה במסגרת חוזית עם VC. כצפוי היא לא נשארה מחוסרת עבודה גם בתחום זה, ואף שהקמפיין של ג'יזל "ColorGenius Face Collection" עתיד להעלות רק בחודש אוקטובר, הרי לכם מבט ראשון על המראה המעודן והוורדרד של ג'יזל, בסגנון זוהר הוליוודי ישן בתמונה מתוך הקמפיין.
ועוד פרט טריוויה קטן לידיעתכם: חברת מקס פקטור הייתה החברה הראשונה שהציגה "Water Proof" מייק אפ – כלומר איפור עמיד במים בשנת 1971 והודות לה, אתן יכולות להסתובב בקיץ הישראלי ולצאת מהמים, מבלי שזרזיפי צבע ינזלו לכם על הפנים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully