וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום טוב באמצע

ירון שוורץ

5.9.2008 / 9:39

תורות מיסטיות מהמזרח מאמינות שלכל אדם יש "עין שלישית", מרכז אנרגטי רדום בין שתי העיניים, שפתיחתו מעצימה - הלקסיקון

עין שלישית

על פי תפישתן של תורות מיסטיות מהמזרח, במרווח הקטן שבין שתי העיניים, בדיוק במקום בו מצויה בלוטת האצטרובל, שוכן מרכז אנרגטי רדום שזכה לשם המסתורי "העין השלישית". את העין השלישית אפשר לפתוח, כך אומרים המומחים, באמצעות לימוד רוחני, חזרה על מנטרות ושמירה על חיים שלווים ופשוטים.

אלו שתפתח עבורם העין השלישית יזכו במישור הפיזי-שכלתני בכושר ריכוז וזיכרון יוצאי דופן, ביכולות לימוד מצוינות, בעוצמה מנטלית ובכריזמה. במישור המיסטי-רוחני, הם יגלו יכולות טלפתיה, ראיית הנסתר, אינטואיציה רוחנית, תקשור עם מימדים אחרים של הוויה ואפילו יכולת ניבוי. בשיא החוזק, אפשר לעצור באמצעות העין השלישית את המחשבה ולצפות במציאות סביבנו ללא כל פרשנות.

לעומת זאת, מזהירים המיסטיקאים, כי צפייה בטלוויזיה, צריכת ג'אנק פוד, חרדה, מתח ושעמום, גורמים לסתימה בעין השלישית, לחוסר איזון, הפרעות בראייה, קשיים בסינוסים וחלומות רעים.

אבל, חשוב לזכור שהעין השלישית היא בסך הכל מיתוס, שיותר מכל נוצל בעידן הניו-אייג' עבור תרבות הצריכה הרו?ח?נ?ית, על מנת שנרוץ אחרי קוורצים, קריסטלים, קורסי מודעות וריפוי בהילות, שאמורים לפתוח עבורנו את העין המסתורית.

מי שרואה את הפרדוקס שבעניין, יכול להבין שאולי כוונת המשורר הייתה סימבולית והביטוי "העין השלישית" הוא בסך הכל תזכורת, שלא נשכח שהדברים אינם פשוטים אף פעם כפי שהם נראים במבט ראשון וכי עלינו לפתח תמיד רגישות יתר למציאות סביבנו. הכוונה היא לרגישות ראייה שהיא גבוהה יותר מהרגיל, במקום אותן שתי העיניים שכבר קהו ואינן פועלות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully